Billig banhoj

I den prisklassen hittar du inte så värst många konkurrenskraftiga maskiner. Kanske kan hitta nån gammal CBR 600 eller gixxer 600 av den gamla modellen. Jag kan rekommendera att du går upp till max 50k. Då finns det mer roligt att välja på: R6:or, R1:or och fulltrimmade superbikehojar som min! Ofta får man med en hel massa prylar när man köper en racehoj oxå. Ta chansen att få med alla såna prylar, det blir billigare än att köpa dom senare.

Du kan få köpa min rgv250!!
Svänger innan du hinner tänka (vilken inte alltid är så bra :rolleyes: ). Man behöver ju inte köra 600:a eller större för att köra/tävla på bana! :fakta

/FW

Davester skrev:
Hallå! Jag funderar skaffa en BILLIG hoj att köra på bana med. Några smarta tips? :squid

Alltså, ska det vara en ren banhoj eller ska den vara regbar? Det finns massa hojjar till salu i din prisklass. Kollat säljes kanske???? Dock är det RENA banhojar.

Vill du bara ha en billg banhoj (typ slit-o-släng hoj) som också ska gå gata så blir det bökigare...

Jag tänker ha hojen för att lära mig köra lite på bana, ute på vägen tänker jag fortsätta att köra min Monster.

Tack för erbjudandet, watson. Men jag vill ha mer än en 250. Även om jag förmodligen inte kör snabbare med en 600... Boys will be boys.

Jo, jag kollar säljes lite då och då. Dessvärre verkar det väl som att jag måste lägga upp typ 40.000 i alla fall...

Tackar för alla tips.

Davester skrev:
Jag tänker ha hojen för att lära mig köra lite på bana, ute på vägen tänker jag fortsätta att köra min Monster.

Tack för erbjudandet, watson. Men jag vill ha mer än en 250. Även om jag förmodligen inte kör snabbare med en 600... Boys will be boys.

Jo, jag kollar säljes lite då och då. Dessvärre verkar det väl som att jag måste lägga upp typ 40.000 i alla fall...

Tackar för alla tips.

Skojar du eller? Det finns ju hur många som helst runt 30 papp. Det var ju tom en som gick för 15. Om dom finns kvar nu vet jag inte. sätt in en köpesannons så kanske du lockar till dig några...

Last edited:
En CBR600 från 95-98 borde inte vara några problem att hitta för runt 18'-25', F4 runt 25'-30' och uppåt. Är dom regbara stiger priset några tusenlappar.

Bara en liten fråga.
Vilken klass är bäst att börja i som nybörjare?
*nyfiken*:)

Ex.superbike suka 750R-96, reg.bar

med en massa tillbehör 1 set x-tra hjul Marvic mycket orig. delar som aldrig varit monterade. motorn är fint balanserad med de bästa kit delarna titanstakar, magnesiumkåpor, byggvärde ca 500000kr, fixa lysen och du har en R1 dräpare på gatan. ring eller maila vid intresse jo jag kan släppa den nu i höst för 45000kr inte en krona under det. mikaelsedin@hotmail.com eller 070 3384317

Bifogat

• 750-r-96-sidan.jpg
    750-r-96-sidan.jpg
    63.8 KB · Visningar: 94
Back