Sitter och klämmer på en inköpslista. Vore schysst med lite tilpps på vart det är smidigt att beställa. Bra priser samt trevlig och snabb personal. Ni kanske har några erfarenheter ni kan dela med er utav. Ringde Ejfa nyss, de verkade "trevliga".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
philsson skrev:Sitter och klämmer på en inköpslista. Vore schysst med lite tilpps på vart det är smidigt att beställa. Bra priser samt trevlig och snabb personal. Ni kanske har några erfarenheter ni kan dela med er utav. Ringde Ejfa nyss, de verkade "trevliga".
skickade iväg ett mejl till dom också nu.Mackz skrev:Keva-Motor i Hässleholm.
Racingshop i Halmstad är bra att ha att göra med tycker jag.philsson skrev:Sitter och klämmer på en inköpslista. Vore schysst med lite tilpps på vart det är smidigt att beställa. Bra priser samt trevlig och snabb personal. Ni kanske har några erfarenheter ni kan dela med er utav. Ringde Ejfa nyss, de verkade "trevliga".
Varför startar du en ny tråd hela tiden? kan du inte fortsätta på dom andra du har startat? www.Karlstromsmotor.se beställer jag ifrån. Funkar skitbra!henrikkrueger skrev:Racingshop i Halmstad är bra att ha att göra med tycker jag.
www.racingshop.se
philsson skrev:Sitter och klämmer på en inköpslista. Vore schysst med lite tilpps på vart det är smidigt att beställa. Bra priser samt trevlig och snabb personal. Ni kanske har några erfarenheter ni kan dela med er utav. Ringde Ejfa nyss, de verkade "trevliga".
kollade på lite kvitton som jag fick med på bytta delar från förra ägaren och det var just därifrån. karlströms.Morphed skrev:Karlsröms Motor i sala!! dom e nog bäst o billigast på KTM o Husaberg... dom har nästa alla delar hemma,har dom inte de så kommer de dagen efter....
Kan inte bli bättre!!![]()
http://www.karlstrommotor.se
Den listan finns på husaberg.se Min tanke var om ni hade några goda erfarenheter från någon försäljare som ni kunder rekommendera. Tyvär så har det betydelse varifrån man beställer. Men nu har jag fått massa tipps, det ska nog räcka.. tack ändåMr_Mike skrev:Här har du all som säljer Husa prylar/delar i hela sverige..........
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |