Biljetter till STCC på Mantorp

Racerpelle

Pelles Konsult och Motor AB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös stackare
Skänker två biljetter till STCC på Mantorp i helgen.
Finns ifrån 10:30 idag i ett "Sporthojskuvert" på Statoil Vallaplan, Malmslättsvägen i Linköping. Kan inte reserveras på något sätt, först till kvarn gäller...

Den som tar biljetterna kan väl posta det i tråden så inte Statoilpersonalen blir störda i onödan.

/ Racerpelle

:banana ME SO HAPPY! :banana

Jag trodde aldrig jag skulle hinna, särskilt när jag körde till fel mack i Ryd och de såg ut som frågetecken. :hihi Hittade i alla fall rätt mack och där fanns kuvertet. Tack Racerpelle, jag har redan köpt biljetter men nu ska jag bjuda mina Ninja-polare från Malmö på biljetter när de kommer upp i morgon. :tummenupp

Hojåkare är bra människor! :)

Last edited:
Ninjaboy skrev:
:banana ME SO HAPPY! :banana

Jag trodde aldrig jag skulle hinna, särskilt när jag körde till fel mack i Ryd och de såg ut som frågetecken. :hihi Hittade i alla fall rätt mack och där fanns kuvertet. Tack Racerpelle, jag har redan köpt biljetter men nu ska jag bjuda mina Ninja-polare från Malmö på biljetter när de kommer upp i morgon. :tummenupp

Hojåkare är bra människor! :)
Varför ringde du inte mej? Fick betala dyra pengar men det var det värt!

LOTTAK skrev:
Varför ringde du inte mej? Fick betala dyra pengar men det var det värt!

Skitenkelt, 10 minuter innan vi skulle åka till landet kom jag på att dessa biljetter låg o skräpade sedan juniracet på Mantorp och att de skulle vara värdelösa på söndag eftermiddag. Istället för att förbruka tid på att ringa runt så tänkte jag göra en "kul grej" som inte tog min tid i anspråk.
Jag tycker att det lyckades rätt bra.

Hoppas att du inte blev ledsen för det, en bra regel för framtiden kan väl vara att hålla dig lite närmare mig så du har pejl på RESURSERNA... :tungan

/ Racerpelle

Racerpelle skrev:
Skitenkelt, 10 minuter innan vi skulle åka till landet kom jag på att dessa biljetter låg o skräpade sedan juniracet på Mantorp och att de skulle vara värdelösa på söndag eftermiddag. Istället för att förbruka tid på att ringa runt så tänkte jag göra en "kul grej" som inte tog min tid i anspråk.
Jag tycker att det lyckades rätt bra.

Hoppas att du inte blev ledsen för det, en bra regel för framtiden kan väl vara att hålla dig lite närmare mig så du har pejl på RESURSERNA... :tungan

/ Racerpelle
Men fy, nu rodnar jag igen......... :rodnar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka