Biljetter till AC/DC i Götlaborg

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag är rykande sugen på att se AC/DC i Gbg 21/6, men sist biljetterna släpptes till Sthlm så tog de ju slut på bråkdelen av en sekund.

Så, min fråga är alltså, hur gör man för att säkrast få tag på biljetter?

Telefonkön hos Ticnet, eller deras hemsida?
När bör man börja ringa/surfa om biljetterna släpps kl 09?

Hjälp en stackars nybörjare inom biljettvärlden nu är ni snälla :)

Har dom inget försläpp via sin fanclub? Isf kan du gå med där och få köpa biljetterna några dagar innan dom släpps på ticnet.

Har dom inget försläpp via sin fanclub? Isf kan du gå med där och få köpa biljetterna några dagar innan dom släpps på ticnet.
Ska kolla upp det, tack!

Ska kolla upp det, tack!
Medlemskapet kostar $40 och de har separat biljettförsäljning, men de släpps samtidigt som på Ticnet och de har en maxgräns på två biljetter per person.

Så det känns inte så aktuellt tyävrr.

Last edited:
Det lär ju vara mindre tryck på dom biljetterna iaf, men är det inte aktuellt så är det ju inte.

Iofs kanske inte biljetterna går åt lika fort nu när dom fifflande jävla ATG-ombuden inte verkar få sälja biljetter längre.

Det lär ju vara mindre tryck på dom biljetterna iaf, men är det inte aktuellt så är det ju inte.

Iofs kanske inte biljetterna går åt lika fort nu när dom fifflande jävla ATG-ombuden inte verkar få sälja biljetter längre.

Jag fattar inte hur företag som Ticket2.com biljett24.se och allt vad dom heter kan få existera. Hur lyckas dom få tag på så mycket biljetter när hardcorefansen som hänger på låset inte lyckas få biljetter? Jag hatar det sättet biljetthajar skor sig på. :mad:

Nåja.... jag söker också med ljus och lykta efter plåtar både till Göteborgs- och Stockholmsspelningarna.

Va fan ere här för skit???

http://www.blocket.se/vi/19481048.htm?ca=11_s

Hur kan dom redan säljas på blocket för 3X priset, innan dom ens e släppta?

Man blir fan förbannad :mad:

Last edited:
Du har inget ticnetombud du kan ta dig till? För jag vet hur det varit när t.ex Springsteen biljetter släppts då har dom reserverat en mängd biljetter för dom som köar vid t.ex Globen och Scandinavium.

Så bästa är nog att gå till ett Ticnetombud som kan öppna lite innan 9 så man kan stå redo. :)

Hur lyckas dom få tag på så mycket biljetter när hardcorefansen som hänger på låset inte lyckas få biljetter?

Pga mutade ATG-ombud. Det är ju därför ATG-ombuden inte får sälja biljetter längre.

Hur dom ska fixa biljetterna den här gången vet jag däremot inte.

Du har inget ticnetombud du kan ta dig till? För jag vet hur det varit när t.ex Springsteen biljetter släppts då har dom reserverat en mängd biljetter för dom som köar vid t.ex Globen och Scandinavium.

Så bästa är nog att gå till ett Ticnetombud som kan öppna lite innan 9 så man kan stå redo. :)
Jo, det har jag ju faktiskt :)
Ska åka förbi och prata lite snällt med dem nu i veckan.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!