Biljard & Bira nu på Fredag 30/1 i LUND

TheDude skrev:
Det var riktigt skoj igår! Bussen hem stod dessutom och väntade på Centralen när jag trodde att jag hade missat den, så jag hann precis! :tummenupp

Det där bordet med hål och bollar (bollar används istället för kulor för att slippa missförstånd :D ) som man skulle peta på med pinnar var nog inte riktigt min grej, jag sänkte 2 bollar på hela kvällen :rolleyes:

Sen fick jag smaka 1cl oboy med spolarvätska i, och då blev jag så toppad att jag lånade ut min ena hoj till Oscar :fyllisar :7peta

LOL, o den snubben som bjöd oss på shotsen då... -lullade runt där o gjorde ingenting o gick med ett helt dricksglas fullt me likör. Hahah :D :fyllisar

TheDude skrev:
Det där bordet med hål och bollar (bollar används istället för kulor för att slippa missförstånd :D ) som man skulle peta på med pinnar var nog inte riktigt min grej, jag sänkte 2 bollar på hela kvällen :rolleyes:
25 kr per stöt :rofl ja jisses och jag tyckte att jag hade oflyt, nu har man återhämtat sig ifrån gårdagen iaf :tummenupp

På Söndag ska det ollas på Minimoto :banana .. Kanske, eventuellt :va

Tjena grabbar. tackar för en trevlig kväll och oscar, mamman behöver oxo lite uppmärksamhet. haha. :zpy

Biljarden gick som gsxr1100 sa. oscar fuskade hela tiden . helt löjligt. hehe.

Gsxr1100. Blev det så illa att du började ragga på viktväktarnas tyngsta klass eller vad? så jävla mörkt var det. hehe.

Ha det gutt iallafall. synes säkert snart igen. kanske onsdag. kommer förbi och kickar när stora pojkar leker med små saker.

PuDDy skrev:
Tjena grabbar. tackar för en trevlig kväll och oscar, mamman behöver oxo lite uppmärksamhet. haha. :zpy

Biljarden gick som gsxr1100 sa. oscar fuskade hela tiden . helt löjligt. hehe.

Gsxr1100. Blev det så illa att du började ragga på viktväktarnas tyngsta klass eller vad? så jävla mörkt var det. hehe.

Ha det gutt iallafall. synes säkert snart igen. kanske onsdag. kommer förbi och kickar när stora pojkar leker med små saker.
Njäe inte gick man på det tunga gardet, men visst röjdes det en hel del, nu mår man prima igen :fyllisar

oscar skrev:
Visst hade vi kul!
Diablo satt o funderade vad som gick fel under biljarden, och varför han inte vågade bjuda upp ¨Helahavetstormar¨ som kvällen till ära hade iklätt sig en vit tshirt o jeansväst. Too bad her bloodtype was gravy...

Jag blir lite blyg av brudar med mörk röst och stor mustasch.

Kvällens gayvarning går till Oscar som har lite väl bra koll på hur man raggar upp en kille.... :skrämd

Najs kväll, grabbar! Tackar för sällskapet :tummenupp

Last edited:
Diablo skrev:
Kvällens gayvarning går till Oscar som har lite väl bra koll på hur man raggar upp en kille.... :skrämd

Jag försökte ju bara hjälpa till din otacksamme f-n... :arsele

Jag vet dessutom hur man handskas med dom! TheDude har bildbevis från sovrummet i Sthlm... :D

Nu har vi dessutom vittnen på att jag en dag i sommar ska få låna TheDudes Fattser! Se bara till att plocka bort strypningarna till dess... :banana

Ja, ni verkade ha roligt - man får väl försöka hänga på en annan gång.

Mvh//ZS

oscar skrev:
Nu har vi dessutom vittnen på att jag en dag i sommar ska få låna TheDudes Fattser! Se bara till att plocka bort strypningarna till dess... :banana

Visste väl att du saknade gatåkat... :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...