Biljakt som på TV

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Stod i köket och drog ihop ett glas O'Boy och skulle precis sätta mig och se en film. Lägenheten ligger bara en meter från vägen här och det är en väldigt smal 50 väg som slingrar sig mellan alla hus.

Jag hör en bil som kör väldigt fort, skulle gissa på över 90-100km/h, jag hör även blåsljus och sedan att det bara tjuter från däcken.

Tittar snabbt ut ur fönstret och ser att en polisbil har vänt på bilen så bilen har kraschat på vägen. Glassplitter över allt, två männ som verkar duktigt berusade ligger på asfalten. Polisen och de båda männen tjafsar och poliserna blir ordentligt förbannade.

Några minuter efter kommer piketbussen, de båda männen förs bort i bussen. Självklart dokumenterade jag händelsen med kameran. Imorgon blir det bilder. Kul att man får vara med om lite action. Och skönt att buset kom bort från gatorna

Skynda och sälj till aftonhoran så kan du få lite cash för besväret. :)

Skulle inte du flytta upp till oss i ske-å i sommar btw? :confused:

Måste låna mikkes kortlläsare, sladden till kameran har fuckat. Ghandi, jorå, kommer upp i början av augusti =)

Måste låna mikkes kortlläsare, sladden till kameran har fuckat. Ghandi, jorå, kommer upp i början av augusti =)

Snajs vi planerar en storfest för början av augusti så kommer nog vara mkt folk att lära känna där.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg