Bilister!

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date
Hoztic skrev:
2071689 Förutom en del puckon som inte ser sig för i stadstrafik så har jag blivit positivt överraskad idag! Många gick tom ut åt sidan så att jag kunde köra om :tummenupp
Men det är väl bara nån slags ovana så här i början av säsongen, innan dom har kommit i form och börjar jävlas seriöst :huvet

kan inte ha med å göra att du gått från en 750F till en 750R:hihi

Kört 12 timmar på motorcykeln i helgen :tuttar dock snöade det lite :3freak

Mr Helmut skrev:
2072513 kan inte ha med å göra att du gått från en 750F till en 750R:hihi

Kört 12 timmar på motorcykeln i helgen :tuttar dock snöade det lite :3freak
Jag rullar runt på min 750F fortfarande, R'en står i ett mycket insnöat garage i Gävle :4skrika Fast dom känner väl på sig att jag har en sån också :hihi Fast det är klart, jag ser ju tydligen ut som en cool sporthojsåkare :cool:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2071361&postcount=44

Mr Helmut skrev:
2072609 aa ibland får man passa sig dom flesta finns här :hihi

Antar du längtar tills du får ut den då:)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå, inte alls :D
Åker å hämtar den på fredag var det tänkt :) Fast då snöar det väl :huvet
Det sägs vara 60cm snö utanför garaget. Men jag har fixat snöslunga! :tummenupp

Hoztic skrev:
2072012 Själv blir jag rätt arg på idioterna som kastar ut cig, bananskal, mcdonaldsmiddagar, burkar å annan skit ur sina bilar! :mad: :machinegu :kulspruta :finger En vacker dag kommer jag göra mig olycklig på nån sån där idiot! :4skrika

Man undrar vad som försigår i deras skallar, när de kastar ut skräp genom rutan. Jag råkade ut för ett gäng i en bil som hivade ut halvfulla papp-muggar och annat jox. Det resulterade i att jag körde över skräpet iom att jag låg strax bakom (cola-klägg på däcken! :mad ). Som hämnd lade jag mig 2 dm bakom och tände extraljusrampen på rejsbussen - jag kunde höra hur det fräste till i nacken på dem. :hihi

LowFlyer skrev:
2071954 i somras körde jag om nån gubbe i en golf som låg i 50 på 70-väg, jag kanske körde om i 80. Han fick frispel och började blinka med ljuset och hålla på. Kom i fatt mig vid en korsning vid stopp-plikt och la sig RIKTIGT nära bakom och fortsatte blinka och grejja.

Man undrar ju vad som rör i sig i huvet på såna människor ??? :3freak :confused:

Då kliver du av och stegar fram till bilen, öppnar dörren (alt knackar på rutan med kolfiberknogen) och frågar med bästa myndighetsröst "Jaha! Hur var det här då? ".

nu på vintern har dom dumma bilisterna fyllts på med hojåkare så på vintern finns bara snälla bilister :3freak

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park