Video Bilist kör på mc bakifrån på motorväg...

Fattar inte inställningen hos vissa..... Hur f-n kan man tycka det är befogat att köra på en oskyddad trafikant? Gör inte folk som jag vill slår jag dom på käften, tycker dom inte som jag kapar jag ett ben, jag ifrågasätter starkt oliktänkande människors existensberättigande, detta löser jag genom att ge dom en ordentlig läxa. Om det sedan innebär risk för deras eget liv.... vem bryr sig, dom får skylla sig själva..
Hemskt!:va

Fattar inte inställningen hos vissa..... Hur f-n kan man tycka det är befogat att köra på en oskyddad trafikant? Gör inte folk som jag vill slår jag dom på käften, tycker dom inte som jag kapar jag ett ben, jag ifrågasätter starkt oliktänkande människors existensberättigande, detta löser jag genom att ge dom en ordentlig läxa. Om det sedan innebär risk för deras eget liv.... vem bryr sig, dom får skylla sig själva..
Hemskt!:va

Ni kanske kan göra en gruppövning du och ZigBee.. En i bil, en på hoj. Sväng in med hoj framför den andra och pallnita. Berätta hur det gick!

Det är ju knappast bilföraren som med vilje "kör på" hojåkaren. Väljer man att svänga in 7 meter framför en bil och bromsa sådär och sen skyller på bilisten så är det som att skylla på berget när man kör rätt in i det.

Pungkt

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back