Nisse Järnet
pschyy =D
Tycker dom 4 forumen jag hänger på funkar helt ok! Man ska inte klaga 
(Sporthoj.com, PMC, Zatzy.com och BMWPower)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar![]()
Nisse Järnet skrev:Tycker dom 4 forumen jag hänger på funkar helt ok! Man ska inte klaga

Jag vet, men det låter så löljigt så jag säger BMWPower ändåsEiKo skrev:Heter faktiskt Autopower nu![]()

Rigge skrev:Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar![]()
Haha nu funkade denSilwer skrev:Såg nåt riktigt kul, många vet säkert om zatzy siten, med sitt forum osv
http://www.zatzystorm.tk/
Man kan inte säga att det är helt missvisande![]()
Nisse Järnet skrev:Haha nu funkade den![]()

Nisse Järnet skrev:Haha nu funkade den![]()

Silwer skrev:jasså du är bannad därifrån, jag blev varnad jag när en moderator hade en dålig dag typ.
Rigge skrev:Japp, vår vän Kay tyckte inte att jag var så snäll tydligen. Det verkar som man är bannad på livstid.
Rigge skrev:Japp, vår vän Kay tyckte inte att jag var så snäll tydligen. Det verkar som man är bannad på livstid.
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|