Bilfantasternas forum

antingen är det för många som besökt sidan eller så blev Zatzy höjdarna så arga att de lyckades stänga sidan, som för övrigt beskrev den typiske zatzybesökaren, på ett inte allt för smickrande sätt:-)

Säga vad du vill om Zatzys användare och innehåll, men detta "MC-forummet" har på MC-snacket 82 000 inlägg, medans OT-forummet har 10 000 mer. Dock klagar jag inte på nåt av forumen.
Trött på ett relativt obefogat skitprat om zatzy, som har 15 000 medlemmar + och fungerar bra!

Äsch så grinig, det var kul
Zatzy är ju ungefär på det sätt som beskrevs för en utomstående.

Du kan ju knappst säga att det är sämre här, du hänger själv här och gör 10 trådar om samma sak.

Allmänt delen i Zatzy är ju överfull av OT inlägg.

Tråden var aldrig meningen som en krigstråd mellan dessa forum, tar du det på det sättet får du själv stå för det.

Last edited:
Kan vi inte starta forumkrig mot zatzy? Vet inte hur det skulle se ut men lite krig är bra för själen.

Fan, höll mig i nästan 3 veckor från att skriva strunt :död

Henken skrev:
Kan vi inte starta forumkrig mot zatzy? Vet inte hur det skulle se ut men lite krig är bra för själen.

Fan, höll mig i nästan 3 veckor från att skriva strunt :död
hehe, äsch de som hänger där är mer intresserade av bilar hel enkelt, o vi av hojar, o säkert en o annan av båda två.
Sidan var rolig iaf och det var det jag ville visa bara, jag känner inte de bakom Zatzy och känner inte för att slå mot dem.

Man kan ju regga sig och heta SH.com1 och skriva att min mc är myyyyyyyycket snabbare än din bil :gnissla

Sedan kan nästa regga sig som SH.com2 och skriva något liknande, då blir det nog krig.

Jag håller förövrigt inte alls med om att allmänt-delen på zatzy innehåller speciellt mycket OT i jämförelse, men så jobbar betydligt fler moderatorer med zatzy också.

Kay skrev:
Säga vad du vill om Zatzys användare och innehåll, men detta "MC-forummet" har på MC-snacket 82 000 inlägg, medans OT-forummet har 10 000 mer. Dock klagar jag inte på nåt av forumen.
Trött på ett relativt obefogat skitprat om zatzy, som har 15 000 medlemmar + och fungerar bra!

Alla trådar som är roliga låser dom när det blir intressant så står det bara "OT". Blir så trött på nördarna som ska låsa ALLT. Sen blir man ju bannad så fort man börjar klaga på moderatorerna som snackar skit om en själv och ens kompisar :arsele

Hmm, de verkar ha en halv miljon inlägg i en enda stor tråd... klart det blir problem med moderering, särskilt när de inte tillåter OT nånstans.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing