Bilexplosion i Göteborg idag 20:e september

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=297458
Bilbomb309.jpg

Vad är det som händer???

Mitt inne i stan, det är ju helt sjukt. Om det inte är en olycka så undrar jag seriöst vad vissa tänker med.

amullo skrev:
2474125Vad är det som händer???

Det är varken första eller sista gången man läser om hot riktade mot personer i krogbranchen. Lyckligtvis blev ingen allvarligt skadad denna gång. Polisen borde verkligen ta itu med denna typ av kriminalitet. Förr eller senare kommer oskyldiga att drabbas.

Citat nedan taget från Expressens hemsida:

"- Det var riktat mot en person i krogbranschen, säger Thomas Fuxborg vid Göteborgspolisen"

Lite mer utförligare info:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=574270&previousRenderType=14

Last edited:
Det behövs verkligen tas i med hårdhandskarna mot dessa maffia-fasoner. Gärna så snart som möjligt innan de bereder ut sig mer.

Oj oj nu är det nog bäst att dom skickar iväg en patrullbil som får konfiskera deras sprängleksaker.
Med tanke på vad som händer i gbg nu så verkar de kriminella tycka att det är kul att skjuta och spränga människor/bilar. Jag tycker att polisen borde göra detsamma, stackarna får ju knappt använda sina tjänstevapen...

Det har säkert kopplingar till dom idioterna som sköts ihjäl i parkeringsgaragen. Skulle inte förvåna mig det minsta. Dom är så puckade att dom alltid ska "hämnas" sina "bröder". Synd om människorna egentligen att dom har fötts med en miljondel av dom hjärnceller vi normala människor har.

M.G.F skrev:
2475877 Synd om människorna egentligen att dom har fötts med en miljondel av dom hjärnceller vi normala människor har.

det finns rätt fina pengar att tjäna i dem kretsarna och med den arbetslösheten vi har......... med andra ord tycker jag inte det är ett dugg konstigt att det händer....

vi får la klappa sossarna på axeln och tacka dem för detta välfärdssverige!

SirWankalot skrev:
2474538 grymt oväntat att det var en jugge-uppgörelse i restaurangbranschen :va

Var det verkligen Jugoslaver? Trodde det var iranier.

Men skit i det. Jag ska äta på restaurangen på hisingen men kommer inte ihåg vad den heter. Så vad heter den?
Dom ska få rejält med dricks för att dom vågade!

A_o_D skrev:
2475979 det finns rätt fina pengar att tjäna i dem kretsarna och med den arbetslösheten vi har......... med andra ord tycker jag inte det är ett dugg konstigt att det händer....

vi får la klappa sossarna på axeln och tacka dem för detta välfärdssverige!
tror inte riktigt att de e pga arbetslöshet som de är som de är..

dags å hämta grillkolen :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...