Bilen vandaliserad!!!

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Jahopp... då har det hänt även mig att jag fått en bil vandaliserad och påkörd (bilen är surt nog lånad av en kompis). En flång ny opel vectra 2.0T. Alla 4 däcken punkterade med kniv, ett snyggt litet hål i varje och röda och svarta skrapmärken ända från bakskärmen fram till framdörren. :4skrika

Känns som att man är ganska hjälplös när det händer :(

Jaja... har ringt polisen och de skall väl snart ringa upp hoppas jag på.

Efter detta blir det fotografering av alla gäng som passerar här (i referenssyfte)

//Fireblade

Fan va trisst. Förstår mig inte på sånt.. Avundsjuka? Puckon? får du tag på dom så se till att dom ångrar det, ORDENTLIGT :näsblod

:kocko Nä inte fler bilar som har blive vandaliserade...har själv ingen bil men vid jobbet så har de ståt två bilar i natt som har blivi vandaliserade *suck* fattar inte vad nöjet i det ligger?????? Och bådde vi väktare och polis är lite less....... :fatta!

Du har min sympati, jag hoppas du får tag på dom som gjort detta och ser till att dom ångrar sig.......

Trist, det kommer dessutom bara att bli värre. :näsblod Försäkringen täcker ju men det är en tidsfråga hur länge man har råd att fullförsäkra. :gnissla

Tyvär så får man ofta vänta ett gott tag innan man får bilen reparerad också.

Hittar du den som har gort så, se då till att det inte finns vittnen. För då kan du åka illa ut.

Lycka till i jackten.

Trist... :mad:

Polarn har en 02ans S40 "skit fin bil, bling bling fälgar å allt", som vart repad för ca 1½ månad sen..
Dom repa hela bilen för han, och skrev FUCK med stora bokstäver på huven..
+ att dom repa taket, sidorna och kofångarna... Tror inte det fanns en del på bilen som inte va repad. :kocko

Det trista va att han har garage men han kom typ hem 0400 på morron skulle typ i väg till verkstan å fixa nått vid 8 snåret på morron.... Så han tänkte bara 4 timmar orkar inte hålla på att krångla med garaget i da,,, :4skrika

Åkaj man lär sig av sina misstag.. "4500:- i självrisk". Men det är väll fan att folk inte kan låta bli andras saker...
Tur är väll att polarn inte tog dom på bar gärning, för då hade han väll gjort sig olycklig....

Skjuts alldells för lite.... :död

Det är väll för att dom inte har nått annat att göra???
Fast har dom inte fått lära sig att man inte rör andras bilar eller hojar??
Vad är dettta land på väg igentligen???
Blir så förbanad på sånt.

Fick en gång i tiden min sprojtans nya bil repad också. Från bakluckan ända fram till framljuset. 4500:- i självrisk på mig med, där rök min semesterresa...var inte så roligt :(

Back