bilen stulen

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
http://www2.blocket.se/view/3474712.htm?caller=kbl_s&l=0&c=1&city=0

blev stulen i fredags natt i ljungby småland samma natt var det inbrott på ett av företagen i stan där diverse data delar försvann ( ren gissning men antagligen ett samband liten stad )

då jag hade bilen bara trafik så återser jag den gärna,
lätt att känna igen då reflexrampen på bagageluckan var sönder
är det någon som har sett den så får ni hemskt gärna höra av er till mig
Per
tel 0703097251
eller polisen då den är anmäld

tack på förhand
mvh per
 
Tråkigt att den blev stulen. Tror du det kan ha något samband med att du har regskylten synlig i annonsen?
 
Trango_B skrev:
Tråkigt att den blev stulen. Tror du det kan ha något samband med att du har regskylten synlig i annonsen?

Skulle kunna gissa på att det säkerligen är samma personer som utförde inbrottet, de var tvungen att ha en bil, flykt/transportbil. Tyvärr så hade du bara parkerat bilen på felplats vid fel tillfälle. eller hade du bilen hem?

Ingen som har sett någor vid inbrottet i stan?

Synd att du blev drabbad, hoppas att din bil återfinns och den är i samma skick som när den blev tagen.
 
Per r1 skrev:
http://www2.blocket.se/view/3474712.htm?caller=kbl_s&l=0&c=1&city=0

blev stulen i fredags natt i ljungby småland samma natt var det inbrott på ett av företagen i stan där diverse data delar försvann ( ren gissning men antagligen ett samband liten stad )

då jag hade bilen bara trafik så återser jag den gärna,
lätt att känna igen då reflexrampen på bagageluckan var sönder
är det någon som har sett den så får ni hemskt gärna höra av er till mig
Per
tel 0703097251
eller polisen då den är anmäld

tack på förhand
mvh per
What afuck, är Tony olsson lös :gnissla
 
Om du får tillbaka bilen, så kolla noggrant sätena efter diverse läskiga grejor.

Vet ju aldrig om de är pundare och pundar grejor vill man inte ha att göra med..
 
Trango_B skrev:
Tråkigt att den blev stulen. Tror du det kan ha något samband med att du har regskylten synlig i annonsen?

Det där är bara noja hos folk! Varför försöka leta reda på ett regnummer på blocket när man kan se allas regnummer ute i trafiken?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top