Bilen saboterad!

Ninjaboy skrev:
Precis vad jag tänkte, det kanske inte är samma typer som slår upp dörren i ens bil, det är mest småbarnsmammor på stormarknadernas parkeringar men det kan ju räcka att man utmärker sig med en sån parkering för att slynglarna ska välja just min bil att repa.

Mm brukar ställa mig så långt bort det bara går när man är på stormarknader men det spelar ingen roll. Det finns vissa människor som måste ha en annan bil att sikta med för att kunna parkera rakt eller nåt. Klockrent att det står en bil på varje sida när man kommer ut, men då synas lacken innan man åker. :fakta

Jag ställer mig också längst bort i änden av en länga så att man bara kan parkera på ena sidan av min bil och trots att det är de minst attraktiva parkeringsplatserna så kan man ge sig fan på att något pucko med en skabbig Volvo 740 har parkerat precis bredvid när man kommer tillbaka trots att alla andra platser där borta är lediga. :huvet Fattar de inte att man vill stå själv men de har väl något tvångsmässigt samhörighetsproblem eller något och måste gayparkera. :4skrika

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt