Bilen är männens dödliga vapen

hållundan skrev:
Sen att män är överrepresenterade vad gällande alla trafikförseelser och brott totalt sett får väl konkluderas som att vi är dumma i huvudet. Allesammans.

är det aldrig någon som har funderat på hur många mer mil/år män spenderar i bilen, än vad kvinnor gör?! verkar inte så.

CJ900RR skrev:
är det aldrig någon som har funderat på hur många mer mil/år män spenderar i bilen, än vad kvinnor gör?! verkar inte så.
Män har 40 procent fler hastighetsböter än kvinnor per körsträcka.

350 procent fler män än kvinnor döms för rattfylla per körsträcka.

Neanderthalaren skrev:
Män har 40 procent fler hastighetsböter än kvinnor per körsträcka.

350 procent fler män än kvinnor döms för rattfylla per körsträcka.
hmpf. jaja...

tjejer får oftare bröstcancer än män. därför ska dom betala mer. tjejer är mer sjukskrivna än män, och mammalediga längre än vad män är pappalediga, därför ska dom ha lägre lön. kvinnor lever längre än män, därför ska dom ha dyrare livsförsäkringar än män :3freak

yada yada yada. hon försöker bara fiska röster bland kvinnliga väljare. massbestraffning är olagligt. eller?!

CJ900RR skrev:
hmpf. jaja...

tjejer får oftare bröstcancer än män. därför ska dom betala mer. tjejer är mer sjukskrivna än män, och mammalediga längre än vad män är pappalediga, därför ska dom ha lägre lön. kvinnor lever längre än män, därför ska dom ha dyrare livsförsäkringar än män :3freak

Bör det inte vara tvärtom? Män lever kortare än kvinnor och ska därför ha högre premie?

Blip skrev:
Bör det inte vara tvärtom? Män lever kortare än kvinnor och ska därför ha högre premie?
NEJ. Dom lever längre och kostar därför samhället och försäkringsbolagen mera pengar.

Jag fattar inte tjafset. Vi killar är inblandade i fler olyckor än kvinnor och kör fulla och har oss. Det är ju bevisat nu! Börja kör som folk istället för att skylla på nåt parti! Känns ju som att det inte är deras fel hur folk kör...

juha01 skrev:
Jag fattar inte tjafset. Vi killar är inblandade i fler olyckor än kvinnor och kör fulla och har oss. Det är ju bevisat nu! Börja kör som folk istället för att skylla på nåt parti! Känns ju som att det inte är deras fel hur folk kör...
Känns inte som det är mitt fel att vissa män kör som idioter heller

själv så kör jag alltid för fort men det som upprör mig är att sinnessjuka feminister kommer med uttalanden som är så förbannat dumma att det får nazister att verka smarta. Min bil är jävulen säkert inte mitt hemliga vapen för att döda kvinnor.

honkiie skrev:
själv så kör jag alltid för fort men det som upprör mig är att sinnessjuka feminister kommer med uttalanden som är så förbannat dumma att det får nazister att verka smarta. Min bil är jävulen säkert inte mitt hemliga vapen för att döda kvinnor.
Nej, det har man ju kettingen till. :tungan

Mycket av männens dåliga trafikvett har med deras sexuella frustration att göra. Så om alla kvinnor skulle börja att släppa till mera istället för att hålla på att ödlsa energi att hitta på sjuka feminstiska projekt, så skulle det bli bättre i trafiken. :tummenupp

CJ900RR skrev:
NEJ. Dom lever längre och kostar därför samhället och försäkringsbolagen mera pengar.

Du tänker väl på pensionsförsäkringar eller? Där är det en del bolag som har högre premie för kvinnor då de är pensionärer längre tid.

Ibland är det bra att vara man! :4skrika

Pyton skrev:
Du tänker väl på pensionsförsäkringar eller? Där är det en del bolag som har högre premie för kvinnor då de är pensionärer längre tid.

Ibland är det bra att vara man! :4skrika

ja jag menade ju pensionsförsäkring, inte livsförsäkring...

En sak har slagit mig när man kollar på bakgrunden på kvinnorna i Fi bla. det finns inget som överhuvudtaget har en bakgrund som tekniker elr liknande, alla jobbar med "mjuka" värden så att säga.
Ganska ordentlig likriktning verkar det som.

Felix skrev:
det finns inget som överhuvudtaget har en bakgrund som tekniker elr liknande, alla jobbar med "mjuka" värden så att säga.
Ganska ordentlig likriktning verkar det som.

Man blir fan förbannad! Det är djävligt mycket lättare att torka bajs på en massa gamlingar än att normalisera en stor databas.. ...Och vad fan är att ta hand om en skock barn mot att byta ramlager i en volvo? ...Dessutom sitter de där djävla undersköterskekärringarna och gnäller på låga löner... Fan, skaffa ett riktigt jobb. Ta hand om sjuka är väl fanimej inget mot att rita hur en väg ska se ut... Man måste ju tänka på tjäle och vattenavrinning!?!

....Skulle de där gnällfittorna bara se till att skaffa riktiga jobb å inte bara hålla på å vårda å utbilda å dalta med en massa sjuka, barn och gamla så skulle de få bättre lön..

:rolleyes:

korvgubbe skrev:
Man blir fan förbannad! Det är djävligt mycket lättare att torka bajs på en massa gamlingar än att normalisera en stor databas.. ...Och vad fan är att ta hand om en skock barn mot att byta ramlager i en volvo? ...Dessutom sitter de där djävla undersköterskekärringarna och gnäller på låga löner... Fan, skaffa ett riktigt jobb. Ta hand om sjuka är väl fanimej inget mot att rita hur en väg ska se ut... Man måste ju tänka på tjäle och vattenavrinning!?!

....Skulle de där gnällfittorna bara se till att skaffa riktiga jobb å inte bara hålla på å vårda å utbilda å dalta med en massa sjuka, barn och gamla så skulle de få bättre lön..

:rolleyes:
Om du försöker tilldela mig åsikter jag inte har så prova med någon annan, jag konstaterade bara faktum. Jag lade inte någon värdeladdning i det jag skrev förutom att det var likriktat.
/F

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back