Bildvisningsprogram till Win 2000?

Wille

Gröna Faran
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD ZX6R
Finns det något bildvisningsprogram för Win 2000 likt det i Win XP?
Jag vet att man kan använda typ "AceDce" (eller vad det heter) men det var inte det jag ville ha utan helst som det ser ut i XP.

Min far undrar oxå om det finns, har sattin AcDC eller hur fan det nu stavas i hans dator tills vidare

Wille skrev:
Hmmm det är väl nåt liknande AceDce tycker jag..

Ah, du menar att du vill ha den där "filmstrip" funktionen där du ser bilderna längst ner och en större ovanför.. då kanjag tyr inte hjälpa dig. Däremot tycker jag irfanView är grymt bra just för att det är så snabbt i förhållande till t.ex. AceDce

korvgubbe skrev:
Ah, du menar att du vill ha den där "filmstrip" funktionen där du ser bilderna längst ner och en större ovanför.. då kanjag tyr inte hjälpa dig. Däremot tycker jag irfanView är grymt bra just för att det är så snabbt i förhållande till t.ex. AceDce

Nja inte riktigt det heller, har du Win XP så får du ju bilderna i ett bildvisningsprogram.. Ett program som ingår i XP som default..

Wille skrev:
Nja inte riktigt det heller, har du Win XP så får du ju bilderna i ett bildvisningsprogram.. Ett program som ingår i XP som default..

Måste hem å testa... det jag brkar se i XP är det med bilderna längst ner och större bild över.. med knappar för att byta bild, minska, förstora osv.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back