Kurvmakaren
en helt vanlig medlem
GSXR1100R skrev:Yes det kommer att bli feta hopp över krönet, man hinner kanske få i 3:an i luften![]()
En liten försmak av vad ni kommer att få uppleva...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Yes det kommer att bli feta hopp över krönet, man hinner kanske få i 3:an i luften![]()
Aaaahhhh... En spegelvänd AnderstorpskarusellKurvmakaren skrev:En liten försmak av vad ni kommer att få uppleva...
Man kan växla med vänsterhanden när man gör en supermanGSXR1100R skrev:Yes det kommer att bli feta hopp över krönet, man hinner kanske få i 3:an i luften![]()
Wheeehoooo... ser ut att vara 6 posänts banking på den böjenBingo skrev:Man kan växla med vänsterhanden när man gör en superman![]()
CorbenDallas skrev:Det här ser ut att bli skojsigt. En hårnål borta, nu ska vi bara bli av med dom andra också...(så kanske jag också kan gasa lite)
Kurvmakaren skrev:Haha.....nu gäller det att öka hastigheten ÄNNU MER för att få i knäet...![]()
Canoly skrev:Så här kan det se ut idag, det är min dotter som syns på bilden.
Fast, det där talar ju emot förhållandet mellan hastighet o lutning...Kurvmakaren skrev:Bildligt talat....![]()
CorbenDallas skrev:Fast, det där talar ju emot förhållandet mellan hastighet o lutning...![]()
Något? 2/3 är ju borta. Det blir till att lägga om spåret över krönet...Kurvmakaren skrev:Fyller på den här tråden med bilder för att visa vad som händer....
Snacka om att han kan "skära" hårnålen på rätt sätt.....![]()
Som synes kommer beläggningen att vara något smalare i depå-hårnålen nu på söndag.
CorbenDallas skrev:Något? 2/3 är ju borta. Det blir till att lägga om spåret över krönet...![]()
Motard spårKurvmakaren skrev:Fyller på den här tråden med bilder för att visa vad som händer....
Snacka om att han kan "skära" hårnålen på rätt sätt.....![]()
Som synes kommer beläggningen att vara något smalare i depå-hårnålen nu på söndag.
Detta håller på att spåra urKurvmakaren skrev:Egentligen har jag gjort detta enbart för att GSXR1100R har börjat köra så fort. Vi måste stoppa denna mannen! Vad kan vara bättre hinder än detta?
Jag bad NCC fräsa ett separat körspår till Gammelmannen som han kan spåra i...
Kurvmakaren skrev:Ha! Nu har jag fixat så du inte behöver skrapa i knäet!
GSXR1100R skrev:Detta håller på att spåra ur![]()
CorbenDallas skrev:På med regndäcken o ut i terrängen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |