Bildtävling: Vem är detta...

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Kanske för enkelt när nr 4 finns med

Mvh//ZS
 

Bifogat

  • !!!!!!.jpg
    !!!!!!.jpg
    14.6 KB · Visningar: 107
Chris Ash skrev:
Hehe, ja. Har du sett nån sån beggad?

Tror gpstar har en till salu. Men sen vet jag inga andra just nu. Sen finns det säkert någon/några som snurrar i japan.
 
oFFkeFF skrev:
Tror gpstar har en till salu. Men sen vet jag inga andra just nu. Sen finns det säkert någon/några som snurrar i japan.

Hade man fått i dispens i NSBK tror du? :rolleyes:

Tänk bara vilka varv Watz hade satt med en sån.....
 
Chris Ash skrev:
Hade man fått i dispens i NSBK tror du? :rolleyes:

Tänk bara vilka varv Watz hade satt med en sån.....

Är ju en i england som åker med en i supertwins, eller vad de nu kallar klassen. Mot duccar och aprilia rsv1000 ;)
 
oFFkeFF skrev:
Är ju en i england som åker med en i supertwins, eller vad de nu kallar klassen. Mot duccar och aprilia rsv1000 ;)

Hur går det för honom då? Måste vara kul att runda fettohojarna på yttern i varje race.... ;)
 
Luca CADALORA 1997

Ganska svår eftersom ingen av de störra tvitakts kunniga har svarat ( rätt)
 
Zilversurfer skrev:
Luca CADALORA 1997

Ganska svår eftersom ingen av de störra tvitakts kunniga har svarat ( rätt)

Mindes faktiskt inte att cadalora körde twinnen, men det gjorde han kanske. Trodde det var Okada först..
 
Zilversurfer skrev:
Luca CADALORA 1997

Ganska svår eftersom ingen av de störra tvitakts kunniga har svarat ( rätt)
FEL!
Det är Barros, Se stället längst upp på ryggen, dessutom är det bara Barros dom varit sponsrad av Rio se sido kåpan!
 
Ibland får fanimej hjärnsläpp jag har HELT J***la fel, 1997 körde Luca för Yamaha. Körde 1996 för Honda och inte f*n var det nummer 4 utan 3. Så jag hade absolut inte 1 rätt. Jag ber hemskt mycket om ursäkt, men såg fel bild och fel j**la förare.

Sorry//ZS
 
Zilversurfer skrev:
Ibland får fanimej hjärnsläpp jag har HELT J***la fel, 1997 körde Luca för Yamaha. Körde 1996 för Honda och inte f*n var det nummer 4 utan 3. Så jag hade absolut inte 1 rätt. Jag ber hemskt mycket om ursäkt, men såg fel bild och fel j**la förare.

Sorry//ZS

Det är okej för denna gången!
Låt det aldrig hända igen... :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top