Wilcan
Socialdemokrati är klassförräderi.
Börna parketten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sista bilden är hoj på kyrkans mark, kyrkogård.
plåta en serie.
Tanken slog mig en gång men lika fort som jag tänkt den slog jag bort det...
varför då?
Personen som ville ha det fotat tyckte att det skulle vara läckert att blanda in blod osv. Det är inte respektfullt mot vare sig de som vilar där eller de anhöriga.
ok.
kyrkogårdar är vackra som de är utan blod och annat.
annars kan du plåta som du vill ha det. jag ställer gärna upp med min hoj.
Har nu läst ditt inlägg flera gånger, men begriper fortfarande inte vad du vill ha sagt, eller hur det hänger ihop med Dr. Bikes inlägg. Är det ryggradslöst att ta reda på fakta istället för att bara svälja vad alla "vet"? Vad är det för jädra energier du yrar om? Vad fan är det för fel på doftljus?Vilket fantastiskt mysigt inlägg!
Nu tycker jag att vi tar på våra växtfärgade linkläder, fotriktiga sandaler, tänder lite doftljus, på med cd-n med vågljud, låter windchimesen skapa harmoni i rummet för att sedan förenas med alla energier i kosmos.
Bäste herr Dr. Bike, jag befarar att du snart kommer att sparka dig själv i ansiktet vid varje steg du tar då människan inte vill hålla sig upprätt utan ryggrad.
(Antar att du rätt förstår det tillspetsade tonläget).
Stort tack Amanda.. säger som jag sa till dig, du e grym.. sitter här själv o är faktiskt väldigt rörd av bilderna. Blev så himla bra. Helt underbart!! Tack tack
Har 500 utav dessa bilder m. blixt.
Ja riktigt riktigt snygga bilder, och en riktigt riktigt välputsad hoj du fick tag i =) du är välkommen att fota min hoj anytime!![]()
och just ja, du är välkommen att berätta hur fan du gör för att få såna fina bilder? En extremt dyr kamera, och/eller extremt välpillade inställningar?![]()
Balla bilder, fast hojen ser väldigt skev ut i vissa vinklar när den står på sidostödet. Speciellt när den är fotad "nerifrån/framifrån".
Hade varit mer harmoniskt att ha hojen på depåstöd för symmetrins skull.
Sen så tycker jag det var lite löjligt med helt, rent och oskrapat skinnställ.![]()
Stort tack Amanda.. säger som jag sa till dig, du e grym.. sitter här själv o är faktiskt väldigt rörd av bilderna. Blev så himla bra. Helt underbart!! Tack tack
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |