Christopher
Bombrepa.se
men vart är fakkyou-burnouten? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe? Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde med det ljuset....
Förstår inte vad du menar med platt dock. Men det ligger väl återigen i betraktarens ögon.
Skulle gärna vilja se några av bilderna tagna med blixt. Dom du tagit e fina! men lite utan... liv?? vill se ett par med mer djup på motivet! har du det?
mvh Rappe.
Stativ o fjärr antar jag...
Sigma 10-20 chansar jag på eller Canon 16-35
Faktiskt inte använt blixt på någon utav de bilder som ligger uppe? Tyckte blixten tog bort hela stämmningen därav fick de bilderna ligga kvar på hårddisken. Fångat det bättre vet jag inte om jag kunnat gjort dock. Det var bra mycket svårare än vad jag trodde med det ljuset....
Förstår inte vad du menar med platt dock. Men det ligger väl återigen i betraktarens ögon.
Skulle gärna vilja se några av bilderna tagna med blixt. Dom du tagit e fina! men lite utan... liv?? vill se ett par med mer djup på motivet! har du det?
mvh Rappe.
De kommer jag tyvärr inte lägga upp. Som sagt det tog bort stämmningen jag sökte i bilderna så jag behåller de såhär![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |