Bildsession: Sejtan Slaughter

Skrämmande :D

men lämna gärna sågen och krokarna hemma när du dyker upp nästa gång, och var snäll med den nya hojen

Skrämmande :D

men lämna gärna sågen och krokarna hemma när du dyker upp nästa gång, och var snäll med den nya hojen

Skulle visat upp dom först kanske så hade jag kunnat pruta bättre ;)

(ursäkta att det blev lite internt, vi har just gjort hojaffärer)

Stort tack till Amanda, du är extremt, flitig, professionell och inovativ. Bilderna blev ju riktigt balla. Tänk va lite blod kan göra att man kickar igång. Men det där förklädet luktade inget vidare. Inget fejkblod användes under plåtningen kan jag tillägga.

Last edited:
Lite kul, lite knäppt men som lite av en fotograf så tycker jag det var kul! jag godkänner.

Kul bilder alá videovåld på 80-taletinspirerat. :tummenupp

Lite dåligt med luft i framdäck tycker jag. :7peta

Har en känsla utav att jag kommer försöka mig på bra många fler tema fotograferingar nu under vintern då det ändå inte är säsong... Har en känsla av att det bara kan bli bättre... eller galnare.. :rolleyes:
Samlar just nu på mig platser och miljöer som kan nyttjas till diverse sattyg.
Vill ju inte sluta fota hojar bara för att hösten/vintern nalkas. Tror inte min förvirrade lilla hjärna skulle klara det... :3freak

PG... du kan ju tänka dig vad motorsågen/yxorna luktar, orkade inte rengöra ( men ska snart.. ). Blir bättre effekt också om ngn skulle knalla förbi garaget och se dem stå utanför. Luktar ren slakt.
Vad blir det nästa gång? :banana

Helt sinnessjuka bilder... kvalitén är ju fullständigt underbar! Du ska få ett jobb av mig sen.

Grymma bilder :tummenupp

Lägg till blodstänk i ansiktet också, så att man tror att han använder verktygen!

Snyggt!
Fin skärpa och roliga bilder.
Har sett hojen förut alltid lika cool.

Men gnistrande knäpuckar känns lite "hej jag har nytaget körkort är 21 och tycker knäskrap är tufft för mina kompisar kan inte"

Sjuk meniska...MYCKET sjuk...

Någon behöver söka hjälp...

sjukt snygga bilder, får man fråga vad du använder för gear?

Tack, tack, information finnes på hemsidan http://www.stalkerphoto.com, det ligger under "contact".

Snyggt!
Fin skärpa och roliga bilder.
Har sett hojen förut alltid lika cool.

Men gnistrande knäpuckar känns lite "hej jag har nytaget körkort är 21 och tycker knäskrap är tufft för mina kompisar kan inte"

Men... men... PG älskar sina knäpuckar... och vi älskar PG... Så länge sådana puckar inte sitter på någon som inte kan köra så tycker jag nog att det är fritt fram :krama

Sjuk meniska...MYCKET sjuk...

Någon behöver söka hjälp...

Vem fan behöver inte det.

Last edited:
vafalas, riktigt blod? tog ni och gick lös på ett får med all the gear innan fottona eller? :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph