Bildsession: Ktm RC8

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Höst inspiration var det....

Tack till Mick från PMC! Tyckte synd om dig när man startade bilen och mätaren visade 0 gradigt och du satte dig upp på hojen... *Brrrr* :)

KtmRC81Stor.jpg

KtmRC82Stor.jpg

KtmRC83Stor.jpg

KtmRC84Stor.jpg

KtmRC85Stor.jpg

KtmRC86Stor.jpg

KtmRC87Stor.jpg

KtmRC89Stor.jpg

KtmRC810Stor.jpg

KtmRC811Stor.jpg

lätt den snyggaste hojen ever made, förvisso gillar jag den svart och orange bättre men fy rackarn, den är snygg. Ännu snyggare blir den med en bra fotograf som tagit bilderna :) :tummenupp

Inte räcker det med matchande skinnställ utan matchande hund också, ni tar det till en ny nivå hehe :tummenupp

Väldigt bra!

Det kommer att bli nåt riktigt stort av dej, Amanda, i det här gebitet. Du är inte bara tekniskt ordentligt duktig, utan det märks tydligt att du tänkt till ordentligt före resp. session. Bilden med jycken är KUNGLIG! Reflexen i visiret, det varma ljuset i skinnstället o allt....

Stort cred för att du är så skicklig på att ställa dina bilder efter att plåtningen är "klar". Inget fjant med sne kamera, massor av färg eller tonvis med skärpa.

Ser fram emot mer!

/Lasse

Snygga bilder!!!! KTM kan verkligen det där med å bygga hojar med attityd både utseende å prestandamässigt :yoparty Kolla bara RC8,SuperDuke,Supermoto.
Undra när nån av dom Japanska tillverkarna ska komma med något eget :va

Snygga bilder!!!! KTM kan verkligen det där med å bygga hojar med attityd både utseende å prestandamässigt :yoparty Kolla bara RC8,SuperDuke,Supermoto.
Undra när nån av dom Japanska tillverkarna ska komma med något eget :va

Eeh...prestandamässigt så ligger RC8 /RC8R långt efter Japanarna & Italienarna.

Håller med om att den är snygg, tveklöst, men den har en hel del kvar innan den är ikapp övriga i klassen.

Nja lite skärpta är de väl Amanda?

Annars är jag klart imponerad hur du fått den vita färgen att behålla bli så vit som möjligt ihop med bakgrunden samt himlen & inte grå!

Last edited:

Håller med om att den är snygg, tveklöst, men den har en hel del kvar innan den är ikapp övriga i klassen.

Kanske e sant. Men sporthojar är nått nytt för KTM så ge dom några år sen sååå :tummenupp
Det jag menade med Japps hojar e att dom e så jävla lika varandra prestandamässigt samt utseendemässigt. Kolla in KTM:s modell program så ser man att dom definitivt inte "härmar" nån annan tillverkare å vågar köra sitt eget race.

Last edited:
Väldigt bra!

Det kommer att bli nåt riktigt stort av dej, Amanda, i det här gebitet. Du är inte bara tekniskt ordentligt duktig, utan det märks tydligt att du tänkt till ordentligt före resp. session. Bilden med jycken är KUNGLIG! Reflexen i visiret, det varma ljuset i skinnstället o allt....

Stort cred för att du är så skicklig på att ställa dina bilder efter att plåtningen är "klar". Inget fjant med sne kamera, massor av färg eller tonvis med skärpa.

Ser fram emot mer!

/Lasse

Oj du... den värmde, stort tack!

Nja lite skärpta är de väl Amanda?

Annars är jag klart imponerad hur du fått den vita färgen att behålla bli så vit som möjligt ihop med bakgrunden samt himlen & inte grå!

Så lite att du ändå skulle må dåligt om du visste... 5D mk II levererar helt enkelt det man vill ha och kräver av den.

Last edited:

Hallo

Kalasbilder, riktigt vassa !
Att Rc8 an inte hänger med ! Dom tog ju en silverpeng totalt i IDM ,då hänger man med.
Det är väl inte den mest fulländade hojen rent tekniskt men den har massor av karaktär och är lika brutal att köra som att se på. Jag köpte min utan att ha kört någon innan!

Peter

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...