Bildsession: Kawasaki Ninja -08

Thanks! Kul att du kom förbi och kikade även om man inte är som mest social med kameran i handen :) Kan ha varit de öl du "hetsade" i en dagen innan också som bidrog till det. Men å andra sidan kanske det var bra. Första fotningen jag inte stått och pekat med HELA handen och trilskats med positioner.
Säg bara till om jag ska lägga upp Tobbes, din och Stophes fantastiska insats också på Youtube. Hört att det brukar vara sedvanligt att lägga upp sina slagsmål i centrum där :rofl
Kvällens bästa citat:
- "Eyh! Grabbar kom till Skärholmen istället!"

Ja det var kul och titta på när andra jobbar:P, hehe ölen gjorde att det blev så bra resultat ju:P
Jag hetsade väl inte i dig några öl :P
men man mådde ju sj som man gjorde i söndags:(
Hehheh slagsmål nu vet jag inte vad du pratar om ju :P... Jag tror att varken Tobbe eller Stophe vet nått om det heller
heheh tror vi behåller den filmen där den är heheh ;)..

Last edited:
Coola och bra bilder! Öland still going strong. :)

Vildare gubbe finns inte... inte alla som wheelar i hans högaktningsfulla ålder. Haha! :)

Thanks! :)

Vad många hakor han hade:rofl

Mitt fel, vem fan får inte det när man tvingar dom att trycka ner huvudet och titta ner :D Öland is king! :Bugar

Ja det var kul och titta på när andra jobbar:P, hehe ölen gjorde att det blev så bra resultat ju:P
Jag hetsade väl inte i dig några öl :P
men man mådde ju sj som man gjorde i söndags:(
Hehheh slagsmål nu vet jag inte vad du pratar om ju :P... Jag tror att varken Tobbe eller Stophe vet nått om det heller
heheh tror vi behåller den filmen där den är heheh ;)..

Filmen kommer behållas, och vaaaarje gång jag behöver ngn som håller i en lampa kommer jag viska YYYOOOOUUYUUUBBBBEEEEE..... hahaha :banana

Last edited:
helt galna bilder riktigt fint..

Riktigt snygga bilder!
Enda som jag skulle kunna tänkas klaga på är bild Nr 3.
Hade nog tagit ett gäng bilder och komponerat allihopa med olika skärpa för att få ett roligare djup. Finns så mycket som den bilden kan visa, men det mesta är suddigt och det som är skarpt är typ däcket, gaffelbenet och en del av stänkskärmen. Missförstå mig rätt,
ljussättning och allt annat är spot on, inte mening att klanka för det är sjukt bra bilder du har tagit.

Konstruktiv kritik gör en bättre fotograf. (jag får själv ta skit som hobbyfotograf)

Riktigt snygga bilder!
Enda som jag skulle kunna tänkas klaga på är bild Nr 3.
Hade nog tagit ett gäng bilder och komponerat allihopa med olika skärpa för att få ett roligare djup. Finns så mycket som den bilden kan visa, men det mesta är suddigt och det som är skarpt är typ däcket, gaffelbenet och en del av stänkskärmen. Missförstå mig rätt,
ljussättning och allt annat är spot on, inte mening att klanka för det är sjukt bra bilder du har tagit.

Konstruktiv kritik gör en bättre fotograf. (jag får själv ta skit som hobbyfotograf)

Det var precis så tanken var från början, men i sista sek bytte vi plats att fota på. Hade tänkt större garage vilket hade vart bättre i det avseendet då svarta duken bakom inte var stor. Hade tänkt mig det hela på högkant och sedan jobbat i lager med skärpa på alla. Oh well, next time :) Ville inte få med alla störande element.
Förstår dig helt och hållet, tack för kritiken :tummenupp

Säger som alla andra....Du har lyckats igen,
spec den med tärningarna...Du får Fem skinnhanskar av fem möjliga.

men vad är det för fegisrand på framhjulet?!:D
Från Top Gun:

”So you can talk the talk but can you walk the walk?”

George Bernard Shaw drygt 80 år tidigare:

"He who can, does. He who cannot, teaches."

Eller som Shakespeare uttryckte det:

”Fear not, my lord, we will not stand to prate;
Talkers are no good doers: be assured
We come to use our hands and not our tongues.”

Men bilderna är förbannat bra! :tummenupp

Last edited:
Har aldrig tyckt att en orange ninja har varit snyggt, inte rätt färg på den bågen..........men..........nu fick jag ändra min uppfattning.
Satan va snyggt :tummenupp

Håller faktiskt med. Utan stripsen på fälgen hade det inte varit samma sak dock konstaterade jag ganska snabbt.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back