Bildsession: Hayabusa

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Mjoe :3freak , tanken var inte riktigt att det skulle bli så få, eller fler garage bilder heller för den delen.
Hade en bra grund ideé men vi hann inte mer än att få upp allting och ta några testbilder och "labba" innan det började regna :censored. Hade tänkt mig det som bakgrund... inte förgrund. Och inte som det vart...... :huvet
Tänkte jag kunde dela med mig av det lilla ändå.
Om ett par veckor kör vi igen Timo! Då blir det inomhus med kuttersmycken i passande utstyrsel :tummenupp

TimosBusa1Stor.jpg

TimosBusa2Stor.jpg

TimosBusa3Stor.jpg

Timosbusa4Stor.jpg

Skitsnygga bilder som vanligt:tummenupp

bara en tanke - har du aldrig funderat på att fota en sporhoj som ser använd ut,alltså skitig med broms å vägdamm och allt,som min brukar se ut eftersom jag hatar att tvätta.....

tänker mig att det kan bli ganska råa bilder med en duktig fotograf bakom kameran:yoparty

är för tillfället hojlös men jag ställer upp med min nya Gixxer i typ slutet på april,måste ju hinna skita ner den först :D:D

/dennis

Riktigt snygga bilder!:tummenupp

Liten fråga bara. Om man som ägaren här har lagt ner massa energi på att få hojen att se bra ut, varför i hela fridens namn lämnar man då kvar kärringhandtaget?:va

Riktigt snygga bilder!:tummenupp

Liten fråga bara. Om man som ägaren här har lagt ner massa energi på att få hojen att se bra ut, varför i hela fridens namn lämnar man då kvar kärringhandtaget?:va

Om ett par veckor kommer det sitta hrm... asså... kärring känns ju så fel...
"Pangbrudikorsett" handtag? :D

Skitsnygga bilder som vanligt:tummenupp

bara en tanke - har du aldrig funderat på att fota en sporhoj som ser använd ut,alltså skitig med broms å vägdamm och allt,som min brukar se ut eftersom jag hatar att tvätta.....

tänker mig att det kan bli ganska råa bilder med en duktig fotograf bakom kameran:yoparty

är för tillfället hojlös men jag ställer upp med min nya Gixxer i typ slutet på april,måste ju hinna skita ner den först :D:D

/dennis

Har till och med en bra plats för en sådan plåtning, men då ska den faan va nästan äcklig! Måste bara fixa en bultsax så är vi på banan! :crash ( går ut i garaget och letar )

Last edited:
Om ett par veckor kommer det sitta hrm... asså... kärring känns ju så fel...
"Pangbrudikorsett" handtag? :D

Har till och med en bra plats för en sådan plåtning, men då ska den faan va nästan äcklig! Måste bara fixa en bultsax så är vi på banan! :crash ( går ut i garaget och letar )

Jag kan nog få "låna" min nya svarta gixxer nån helg(står redan i mitt garage,ska tjöpa av en kompis..)problemet är att han e lite putsig av sig så den är jävligt ren än så länge.....:D:D

Nice..

Såg er diskussion om lerig hoj.. Hmm.. Min kördes ner till mor och far den där dagen det snöade vid plusgrader.. Jag var ju bara tvungen att ta en sväng förbi rosenhill påvägen och hamnar bakom en lastbil!!! Behöver jag säga att den inte är svart längre utan har valt en mer grå/brun ton... hehe..

Nice..

Såg er diskussion om lerig hoj.. Hmm.. Min kördes ner till mor och far den där dagen det snöade vid plusgrader.. Jag var ju bara tvungen att ta en sväng förbi rosenhill påvägen och hamnar bakom en lastbil!!! Behöver jag säga att den inte är svart längre utan har valt en mer grå/brun ton... hehe..
Seså, agera modell med hojen nu! :7peta :)

Mycket snygga bilder

Man kanske skulle hyra in en fotograf i stället för dom eländiga mobiltelefon bilder man envisas med att ta hehe

Läckert!

Ser fram emot att få kolla på mina bilder nu i veckan! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back