Men vafan har du inte gjort slut på den än-... vi får ta och ändra på det snart![]()
Hmm hittade dem först idag så nu ligger de pyrt till

Håller på att frita dem en efter en

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan har du inte gjort slut på den än-... vi får ta och ändra på det snart![]()
Jobbet bakom kameran: enormt bra!
Men grejen med "tuff översminkad brud på hoj" är inte så tilltalande bildmässigt enligt mig... Nu vet jag inte om du gjorde det för hennes skull eller om det var "ditt" jobb, men du sålde tyvärr inget mer än att du är en duktig fotograf!
Snygga bilder Emelie!![]()
Sjysst... kul att se Emelie med lite atityd![]()
Ok, sicka missförstånd det kan bli. Jag kan väl bara tala för mig själv egentligen men de gånger jag blir fotograferad vill jag aldrig bli fotad underifrån (vilket kan bli komplicerat i dessa sammanhang då det är hojen man vill lyfta fram) av den enkla slutsatsen att jag ser större ut underifrån, speciellt i ansiktet. Måste man nödvändigtvis ta bilder underifrån på mig så försöker jag ha ansiktet i profil mot kameran.
Ett tips på vägen bara, om du vill slippa jobbiga skuggor i ansiktet!
Härlig skärpa! men som sagt tidigare så blir det ofta samma vinklar.
På sista bilden hade jag gärna sett belysningen påkanske helljus med lite lens flare
Hej!
Jag Älaskar dina bilder, fotografiskt-tekniskt. Men du borde skärpa dig! De är stileben. Vart är känslan? Var är vågandet?
Mer action, mer "dirty" bilder. Våga! Det behöver inte vara perfekt tekniskt eller motivmässigt. Det är inte det det handlar om. Det handlar om - känsla.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |