Bildsession: Emelie m. Honda CBR600RR

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Fotade Emelie från klubben med sin Honda i lördagsnatt. Trodde i min enfald att jag kunde hoppa över studioblixtar och stativ men vafasiken :glömdet Man lär så länge man lever......
Det bjöds på en del garv iallafall :D Tyckte du var jättemodig som annars föredrar att gömma dig bakom visiret! :tummenupp Resten av bilderna får du hämta vid tillfälle!

Emelie7Stor.jpg

Emelie1Stor.jpg

Emelie3Stor.jpg

Emelie2Stor.jpg

Emelie8Stor.jpg

fint, men aldrig ta bilder på en tjej underifrån ;) shysst att ni matchade läppstift och fälgstripes från och med nu kommer jag alltid se fälgstripes som läppstift på hojar. :)

Skriv gärna att hon inte vill ligga så slipper vi dessa frågor :)

förövrigt mycket fina bilder som vanligt:tummenupp

fint, men aldrig ta bilder på en tjej underifrån ;) shysst att ni matchade läppstift och fälgstripes från och med nu kommer jag alltid se fälgstripes som läppstift på hojar. :)

Hade jag hetat Gösta och haft som största hobby att hänga på konsum och trakassera unga praktikanter så hade jag nog hållit med :rofl

Skriv gärna att hon inte vill ligga så slipper vi dessa frågor :)

HON ÄR UPPTAGEN! :arsele

Last edited:
Bra! Du är grym på att hitta miljöer. :tummenupp Fast jag är böjd att hålla men Schizophrana om bildvinklar....

japp... sen finns det pojkar som vill ligga men aldrig får ändå.... :D

mycket riktigt :)

själv har man stadigt sällskap och ligger rätt duktigt:banana om det var mig du syftade på:tungan

tänkte bara lösa vissa problem så alla dessa vilsna killar som undrar kan koncentrera sig de fina bilderna och inte om bruden på bilden är villig eller inte:tummenupp

jaja du är bäst, gud nåde någon som säger något annat:rolleyes:

Nix pix, trodde faktiskt seriöst att du menade "under kjolen" :D. Eftersom jag inte är Gud så kan jag inte fatta allt så du får gärna utveckla vad som vart dåligt med vinkeln annat än skuggorna i ansiktet. Tar alltid till mig kritik, så länge jag förstår den.

mycket riktigt :)

själv har man stadigt sällskap och ligger rätt duktigt:banana om det var mig du syftade på:tungan

tänkte bara lösa vissa problem så alla dessa vilsna killar som undrar kan koncentrera sig de fina bilderna och inte om bruden på bilden är villig eller inte:tummenupp

Haha, nej, syftade inte på ngn. Men fin klargöring redan från start :tummenupp

Last edited:
När man tittar på alla dina album. Så är "ALLA" bilder taget underifrån. Kanske dax o prova nya vinklar. ´Dom flesta sessioner är samma men med olika hojar i olika miljör. Men mer skillnad en så är det inte. Sista bilden kan du även redigera bort bakspegeln i hennes spegelvisir.
Men annars är du duktig!

Nix pix, trodde faktiskt seriöst att du menade "under kjolen" :D. Eftersom jag inte är Gud så kan jag inte fatta allt så du får gärna utveckla vad som vart dåligt med vinkeln annat än skuggorna i ansiktet. Tar alltid till mig kritik, så länge jag förstår den.

Ok, sicka missförstånd det kan bli. Jag kan väl bara tala för mig själv egentligen men de gånger jag blir fotograferad vill jag aldrig bli fotad underifrån (vilket kan bli komplicerat i dessa sammanhang då det är hojen man vill lyfta fram) av den enkla slutsatsen att jag ser större ut underifrån, speciellt i ansiktet. Måste man nödvändigtvis ta bilder underifrån på mig så försöker jag ha ansiktet i profil mot kameran.
Ett tips på vägen bara, om du vill slippa jobbiga skuggor i ansiktet!

När man tittar på alla dina album. Så är "ALLA" bilder taget underifrån. Kanske dax o prova nya vinklar. ´Dom flesta sessioner är samma men med olika hojar i olika miljör. Men mer skillnad en så är det inte. Sista bilden kan du även redigera bort bakspegeln i hennes spegelvisir.
Men annars är du duktig!

Jo, helt rätt, börjar bli mkt same same nu. Tänkte prova andra grejer snart för man känner att man börjar tappa "det". Lite objektiv uppdatering skulle nog vara på sin plats också. Missat, ska redigera bort, thanks! :)

Ok, sicka missförstånd det kan bli. Jag kan väl bara tala för mig själv egentligen men de gånger jag blir fotograferad vill jag aldrig bli fotad underifrån (vilket kan bli komplicerat i dessa sammanhang då det är hojen man vill lyfta fram) av den enkla slutsatsen att jag ser större ut underifrån, speciellt i ansiktet. Måste man nödvändigtvis ta bilder underifrån på mig så försöker jag ha ansiktet i profil mot kameran.
Ett tips på vägen bara, om du vill slippa jobbiga skuggor i ansiktet!

Nu fattade jag, ska tänka på det nästa gång :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2