bildisar ifrån rörken 11 aug...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Hej!
meed massa batteristrul ute på banan o annat så är bilderna äntligen uppe.. dock inte en enda bild på orange grupp / blågruppen.. då kamerabatterierna tog slut efter första motard körningen.. :mad: :whip :notme

http://zeal.mine.nu
här är penguin me handskrap

/z

Bifogat

• handskrap.jpg
    handskrap.jpg
    103.7 KB · Visningar: 213
Last edited:
zeal skrev:
någon som påstått att yasha åker långsamt.. ?!?
titta på denna bilden så ändras det nog snabbt.. ;)
http://zeal.mine.nu/zealgallery/rorken 11aug/P1010060.JPG
*fniss* Det kan bero på att det inte var jag på den bilden! Det var ju Krattan som körde första passet (och det är hans blåa visir som skymtar där någonstans i fartblurret)! :p

Men tack, zeal, för att du försöker rädda min ära! :tummenupp

Yasha skrev:
*fniss* Det kan bero på att det inte var jag på den bilden! Det var ju Krattan som körde första passet (och det är hans blåa visir som skymtar där någonstans i fartblurret)! :p

Skaffa blått visir du med sen är det bara att hålla med och säga att det gick "lite snabbare än vanligt i dag" :D :D :D

SKRSCHSSSSSSSSCHHHHHH!!!!!

P1010148.JPG

zeal skrev:

här är penguin me handskrap

/z

Tusan oxå, jag som precis lärt mig vinka.... :hej och då kommer pingo med handskrap..... :bow

Vad ska jag hitta på nästa vecka då (förutom att hålla mig på båda hjulen), kanske följa danskens förslag med att släppa båda händerna :eek: :D

BTW, Tack Urninja för snabb reaktionstid så att jag slapp känna på Ninjans svärd. :bow

Snygga bilder Zeal :tummenupp

//B

Yasha skrev:

:D Jag undrade just... tyckte du såg VÄLDIGT grov ut i den lilla glipan mellan visir och hjälm. Dessutom log du inte ens och nickade inte när jag nickade :hej åt dig... :(

NOW I CAN SEE WHY :tummenupp

Kryptonit skrev:
Vad är det för galning som är ute på banan egentligen :crash :hej
http://zeal.mine.nu/zealgallery/rorken 11aug/P1010187.JPG

Först trodde jag det var ett fartgupp. :rolleyes:

sen blixtrade det, då trodde jag det var en hastighetskamera :D

Sen hade det ett stycke självlysande krimskrams på sig, då var jag övertygad om att de va en klump Kryptonit som hade fallit ned från yttre rymden! :eek:

Tinatjejen skrev:
Först trodde jag det var ett fartgupp. :rolleyes:

sen blixtrade det, då trodde jag det var en hastighetskamera :D

Sen hade det ett stycke självlysande krimskrams på sig, då var jag övertygad om att de va en klump Kryptonit som hade fallit ned från yttre rymden! :eek:

Kryptoniter är grisrosa och svarta :fakta ;)

Edit: Sedan använder jag mig aldrig av blixt...
Knölsvan.. Hmm.. vad ska jag imitera nästa gång? :rolleyes:

Bifogat

• kryptoniter.jpg
    kryptoniter.jpg
    11.7 KB · Visningar: 98
Last edited:
Kryptonit skrev:
Kryptoniter är grisrosa och svarta :fakta ;)

Edit: Sedan använder jag mig aldrig av blixt...
Knölsvan.. Hmm.. vad ska jag imitera nästa gång? :rolleyes:

Då får du döpa om dig till Filidutt istället då.
De är svart/bruna ivf.
Trodde Kryptonit var sånt som Stålmannen är allergisk av....

Jag tycker du är mer lik en sothöna än en knölsvan om ja ska va ärlig :rolleyes:

Tinatjejen skrev:
Då får du döpa om dig till Filidutt istället då.
De är svart/bruna ivf.
Trodde Kryptonit var sånt som Stålmannen är allergisk av....

Jag tycker du är mer lik en sothöna än en knölsvan om ja ska va ärlig :rolleyes:

Namnet Kryptonit antog jag någon gång mellan mitten och slutet av 90-talet. Utbildade mig till att knacka på datorer då..
Tjejen bakom satt och hade jättekul ute på nätet (på någon chat), så jag tyckte att jag skulle logga in för att jäklas lite ;)
Det stod rätt stilla när jag skulle komma på ett namn bara... Sedan vred jag huvudet mot tjejen bredvid och hon satt och knaprade på.. Sura Kryptoniter. :tummenupp

Sothöna.. Har jag inte knäppt någon bild där du ser hemsk ut *letar* :crash ;)

Kryptonit skrev:
Namnet Kryptonit antog jag någon gång mellan mitten och slutet av 90-talet. Utbildade mig till att knacka på datorer då..
Tjejen bakom satt och hade jättekul ute på nätet (på någon chat), så jag tyckte att jag skulle logga in för att jäklas lite ;)
Det stod rätt stilla när jag skulle komma på ett namn bara... Sedan vred jag huvudet mot tjejen bredvid och hon satt och knaprade på.. Sura Kryptoniter. :tummenupp

Sothöna.. Har jag inte knäppt någon bild där du ser hemsk ut *letar* :crash ;)

hm.. början av 90 talet? :eek:
Då visste jag knappt vad en data var och i mitten av 90 talet löste jag ALLA problem jag hade med datan genom att trycka på on och off knappen ett par ggr :rodnar :D Min datalärare vart så lagom glad :rolleyes:
En sothöna är svart och har vitt på huvudet väl? Vad är det för hemskt med det?
Du har antagligen bara tatt bilder på mig när jag ser hemsk ut :p :D

Tinatjejen skrev:
hm.. början av 90 talet? :eek:
Då visste jag knappt vad en data var och i mitten av 90 talet löste jag ALLA problem jag hade med datan genom att trycka på on och off knappen ett par ggr :rodnar :D Min datalärare vart så lagom glad :rolleyes:
En sothöna är svart och har vitt på huvudet väl? Vad är det för hemskt med det?
Du har antagligen bara tatt bilder på mig när jag ser hemsk ut :p :D

Mellan mitten och slutet, tror det var 96 eller så *glömsk* Internet var ingenting som var vanligt hemma då iaf, men på företag, skolor och liknande började det bli vanligt.

Sothöna.. nja.. vid senaste klippningen orkade jag inte bleka håret. Hade jag gjort det så hade sothöna nästan passat in.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman