Bildgissartråd

Mark skrev:
Det är såklart i Askim, du kör norrut på 158:an och har järnbrottsmotet framför dig.

/Taxichauffören :)

PS: Vad är "fel" med den här bilden :hihi

Hmm, vad tänkte jag på :kocko Har kört den vägen i 4 års tid, och ändå kände jag inte igen mig :huvet Får skylla på att det är norrut, å då e man inte vaken :rolleyes:

Kan det va fräknarna :hihi

Rasorblade skrev:
Hmm har bara kört "ringen" en gång, men det ligger en korsning precis till höger i bild va?? :confused: :va

Nä. Kan va att du minns fel hur korsningarna ligger om du bara varit där en gång. De e de där fiket i Tostared där tanten blir sur om man tar tekoppar till kaffet eller vice versa.

:)
flugan skrev:
Jao. Kan du pricka vilken plats oxå?

En annan vy, av samma ställe, vid det trevliga cafét, med den låga dörren :huvet

Bifogat

• DSCN0670.JPG
    DSCN0670.JPG
    126.6 KB · Visningar: 66
Last edited:
OK, ny bild. För att få rätt på denna vill jag veta följande:
1: VEM är idioten i lastbilen som har legat 5 meter bakom i tät trafik på vägen som leder fram till korsningen under ca. 4 mil.
2: Var är bilden tagen.
3: Vilken sorts bil är bilden tagen ifrån.
4: Årsmodell
5: Vem har vaxat TAKCET!

//Anders.

Bifogat

• IDIOT.jpg
    IDIOT.jpg
    70.2 KB · Visningar: 53
UnderDOG skrev:
OK, ny bild. För att få rätt på denna vill jag veta följande:
1: VEM är idioten i lastbilen som har legat 5 meter bakom i tät trafik på vägen som leder fram till korsningen under ca. 4 mil.
2: Var är bilden tagen.
3: Vilken sorts bil är bilden tagen ifrån.
4: Årsmodell
5: Vem har vaxat TAKCET!

//Anders.

1) Dunno
2) A-sås
3) Sjuförthi
4) 1986
5) Du

1) Dunno - Kom igen nu... Såååå många lastbilschaffisar kan det ju inte finnas i Sverige?
2) A-sås - Jo, men var?
3) Sjuförthi - Sjuförthifeeem.
4) 1986 - Fel.
5) Du - Rätt.

UnderDOG skrev:
1) Dunno - Kom igen nu... Såååå många lastbilschaffisar kan det ju inte finnas i Sverige?
2) A-sås - Jo, men var?

1.Fogerty
2.E20 precise när du kommer in i Alingsås från (ser man på Matterhorn stolpen)

*/ ?>
Back