Bildgissartråd

Rasorblade skrev:
2698191 Vad är detta då?:D :D :D

Ery-Max® enterokapsler 250mg
:tummenupp

Vad är Ery-Max?
Ery-Max är ett bakteriehämmande läkemedel som tillhör antibiotikagruppen makrolider. Det verksamma ämnet är erytromycin. Makrolider påverkar i stort sett samma bakterier som vanligt penicillin.

Om man är allergisk mot penicillin kan Ery-Max användas vid öroninflammation, svalginfektion, lunginflammation och hudinfektion. Det kan också användas bland annat vid vissa speciella lunginflammationer, kikhosta och underlivsinfektioner.

Google rockar fett!!!:D

Last edited:
Plåtslagarn skrev:
2698260 Ery-Max® enterokapsler 250mg
:tummenupp

Vad är Ery-Max?
Ery-Max är ett bakteriehämmande läkemedel som tillhör antibiotikagruppen makrolider. Det verksamma ämnet är erytromycin. Makrolider påverkar i stort sett samma bakterier som vanligt penicillin.

Om man är allergisk mot penicillin kan Ery-Max användas vid öroninflammation, svalginfektion, lunginflammation och hudinfektion. Det kan också användas bland annat vid vissa speciella lunginflammationer, kikhosta och underlivsinfektioner.

Google rockar fett!!!:D

haha!!! Men det heter ngt annat enl. förpackningen.... men du har rätt:tummenupp

Vilken plats söker jag??? (taget idag, 30 min tidigare såg jag bilen stå i lågor, och brandkåren kämpade)

Bifogat

• cossie.JPG
    cossie.JPG
    81.4 KB · Visningar: 40
*/ ?>
Back