Bilderna från SH-pub 031206

watson skrev:
Ett flabbande psyko alltså.... Tack för komplimangen.... TOM!! :mad:

:tungan

/FW

Ja, men det är så vi vet att det är du - annars skulle vi få gissa oss till vem som är på bilden... :banana
 
Lucky9 skrev:
Förvånansvärt få som noterade att han var där... Måste berott på spriten.

/Lucky9
Där fick jag beviset... :rolleyes:
Det GÅR att supa dom snygga :fakta
Samt att jag :fyllisar lite mer än vad jag trodde :notme
 
Last edited:
Affe_R1 skrev:
Där fick jag beviset... :rolleyes:
Det GÅR att supa dom snygga :fakta
Samt att jag :fyllisar lite mer än vad jag trodde :notme


Vart tog du vägen sen förresten?.. eller jag kanske ska fråga någon som vet bättre?.. :hihi
 
Värst vad det var kameror överallt !! :va

JAG är heeeeeeeeeeeelt oskyldig till flygande isbitar !!!!!!!!!!!! :hihi

Jaja......kul var det !! :banana
 
watson skrev:
Att jag alltid ska se ut som ett flabbande spyko.... :( Jag kommer ALDRIG bli fotomodell.... :tungan

Kul med massa bilder BB!!! :tummenupp

/FW





då är vi två. Jag tror inte att jag har någon bild på mig där jag ser normal ut :lol





/Annicka
 
Efter lite mer tittande på bilderna så har jag också kommit på vem det är :) Inte bara bakdelen som var fin där inte.... Synd bara att man är för ung för sådana läckerheter :(

just ja, hojforum var det här ja..... hon är grym på att köra honda har jag hört! :D
 
Anneli skrev:
Vart tog du vägen sen förresten?.. eller jag kanske ska fråga någon som vet bättre?.. :hihi
Va nu då...
Du sa ju att du bara ville ha en snabbis utan krav... ;)
 
Affe_R1 skrev:
Va nu då...
Du sa ju att du bara ville ha en snabbis utan krav... ;)

Ja, jo... men så snabbt att jag inte hann märka?? :va Kom inte o säg att du verkligen tog fel på Mattias och mig? :krama ... va faaaan....




:blah
 
Anneli skrev:
Ja, jo... men så snabbt att jag inte hann märka?? :va Kom inte o säg att du verkligen tog fel på Mattias och mig? :krama ... va faaaan....




:blah
Då var det en dröm trots allt :huvet :gnissla

Mattias är inte riktigt min typ :ajjabajja
 
Såg ju trevligt ut, nu har man missat nåt igen.
Och vilka billiga helrör! Trodde ni åkt till Norrland eller nåt... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top