Bilderna borta.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Då var det dax igen.. har man lyckats radera alla bilder som e tagna dom senaste 4 åren, 2,7gb bilder plus allt annat som ligger under mina dokument. Som tur var e inte hd:n formaterad än, utan dom e enbart ctrl+x från disken. SÅ det bör väl ändå vara ganska lätt att få tbx dom. Testade något gratisprogram sist det begav sig med lite andra filer, men det funkade inget bra.. så vad ska man köpa för program, för här finns filer som jag måste ha tbx!! :argpådato
EDIT:
Hittade ett gratisprogram som heter PC Inspector File Recovery, freeware o finns även på svenska. Hittade alla dom filer som jag klippt ut. Så nu finns alla doc o bilder igen. :D Mkt enkelt o lätt program, funkar inte om hdn e formaterad, utan det tar bara tbx filer som e deletade.
 
Last edited:

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Köping
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Get data back for ntfs är rätt kraftfullt också (dock ej som trialversion)! Skönt att det ordnade sig! :tummenupp Vet hur det känns att stå där med svansen mellan benen och försöka intala sig själv varför man inte tagit backup oftare. Vet även hur skönt det känns att få tillbaks allt :hihi

Ta backup oftare på det ni är rädda om folk! EN dag står ni där med kraschad hdd :gnissla
 

MikkE

Guest
Fy fasiken va tur att du fick tillbaka dem.
Skulle gå under jorden om mina 14000++ bilder skulle 'försvinna' och inte kunna få tillbaka dem. Tack för DVD-R skivor ;)
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Tias skrev:
Get data back for ntfs är rätt kraftfullt också (dock ej som trialversion)! Skönt att det ordnade sig! :tummenupp Vet hur det känns att stå där med svansen mellan benen och försöka intala sig själv varför man inte tagit backup oftare. Vet även hur skönt det känns att få tillbaks allt :hihi

Ta backup oftare på det ni är rädda om folk! EN dag står ni där med kraschad hdd :gnissla
alltså.. jag hade tagit backup. Lagt in allt på min andra hd. Sen när jag hade installerat om datorn så tog jag ctrl+x instället för ctrl+c när jag flyttade tillbaka bilderna o dokumenten. Sen tog det ca 2 timmar innan hddn krashade pga av lite för hög överklockning.. så det vara bara o göra om allt.. det var då jag upptäckte misstaget..
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top