Bilder..

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Vet inte riktigt vart denna tråden ska ligga, så någon kan/får väl flytta den om den ligger helt åt helsike fel.

Anyway...

Saken är den att jag letar efter bilder på en gammal polare vid namn Håkan Randleff. Vet att han har kört en tigerrandig R6a och att han tydligen vann Scandinavian open -01 600 för rookies?

Vet någon vem han är? Någon som har bilder? Har ett litet projekt på G, så Håkan är du här inne, så får du låtsas om att du inte ser detta :D

Tacksam för hjälp!

Underbart!! Tack Mattias!

Skulle uppskatta om ngn har bilder från depån också, eller bara rent allmänt roliga bilder på honom.

Tack igen!

Känner igen namnet....
Tror han var en av dom som förvarade sin hoj hos oss en eller ett par vintrar för typ 10-11 år sedan (tror det var gathoj då)....
Tuvär var det dock ingen som tog bilder under dom få min det tog att ställa in/ta ut hojen.
Var han inte av dom som var med i sn när dom gjorde repportage om mc donalds teamet från stan? (kommer inte alls ihåg utan svammlar bara)

Låter väldigt troligt.

Har hittat en del bilder nu, men uppskattar fortfarande alla tips som ni kan tänkas ha.

Låter väldigt troligt.

Har hittat en del bilder nu, men uppskattar fortfarande alla tips som ni kan tänkas ha.

Då var det var han och en till som byggde en jänkare för strippen hos oss.
Kan tuvär inte hjälpa ens med partybilder från den tiden (tror inte dom var med och parta nån gång eller så var det att vi var för många då) men lycka till med sökandet.

Stämmer förmodligen. Han och bror min byggde en del bilar. Håkan jobbade ju då (o gör fortfarande) som lackerare också.

Tack ändå :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck