[Bilder] Uråsa, fyll på!

Wheeliedevil skrev:
2117635 Är precis färdig med redigeringen av "South coast supermotards goes to Uråsa"
Är inlagt bilder i videon samt lite hjälmkamera mm.. Har även med ett bonus klipp i slutet från vår egna lilla "bana" i Karlshamn.
Berätta bara var jag kan ladda upp så ska jag dela ut den :tummenupp . Är sporthojs-servern för filmer nere?

/Henric, aka Wheeliedevil #14

Lägg upp den på någon torrent sida och dela ut.

stiffmaster skrev:
2119404 Hallå alla roliga människor... :pannkyss en del känner man igen sen malmö på race hause :banana roligt det ser ut att va o köra på ett sånt ställe... var ligger detta ställe då? hur långt ditt från (lund) :7 hållet? :7peta hörs sen då...

Uråsa, några mil söder om Växjö.

yates skrev:
2118838 Dålig kamera! :huvet
Men ärligt, varför klaga. Glo inte om de e så dåliga bilder :fatta!
Lugn, kul att någon fotar, men det hade faktist varit ännu roligare om man hade sett vem det var som körde med ;).. Nu var det 50% kul, det kunde varit 100%..

- Johan

mr_rockster skrev:
2120432 Lugn, kul att någon fotar, men det hade faktist varit ännu roligare om man hade sett vem det var som körde med ;).. Nu var det 50% kul, det kunde varit 100%..

- Johan

Ingen fara :pannkyss
Men som du säkert vet så kör man hellre än o fottar när man e på bana.
Får övertala tjejen o följa med o fotta nästa gång :D

// Tobbe

ja och hade någon av slö fockarna tagit kameran och filmat lite så kanske det kunde blivit en lite längre motard rulle!! så gnäll inte om bilder och film nu mangan när du skälv inte vill vara me och fotta eller filma!! :7peta

yates skrev:
2120641 Ingen fara :pannkyss
Men som du säkert vet så kör man hellre än o fottar när man e på bana.
Får övertala tjejen o följa med o fotta nästa gång :D

// Tobbe
Hehe.. jepps! Jag vet hur det var när jag körde aktivt också. Nuförtiden går jag dessvärre mest och plåtar på banorna ..

M13 skrev:
2120843 ja och hade någon av slö fockarna tagit kameran och filmat lite så kanske det kunde blivit en lite längre motard rulle!! så gnäll inte om bilder och film nu mangan när du skälv inte vill vara me och fotta eller filma!! :7peta

Ja har väl för helvet inte gnällt!!!!!!!!!!!!! bara sa att ni som fottade kunde ju lägga upp bilderna

Har nu lagt ut filmen från Uråsa på www.Video.google.com
Fast hittar den inte än :va. Det är möjligtvis så att dom ska gå igenom materialet som kommer in innan den läggs upp. Hittar jag länken så postar jag den här.
Är det någon mer körning planerad där snart?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT