Bilder Tuvängen 2009-09-19

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
@Hoztic

Jepp, både jag och hojen jag klarade oss bra. Känns som om man åkt ett par varv i en torktumlare, kommer nog vara litet öm ett par dagar... Kraschpuck på höger sida gjorde det den skulle. Bortsett från smårepor på slipon, magkåpa, bromspedal och bromshandtag så var det bara pucken som tog skada.

Vad gäller den personliga utrustningen så kommer iaf hjälm att behöva bytas. Fick en örfil på höger sida av asfalten.

Tack till er fotografer i allmänhet. Och till Hoztic i synnerhet! (Din frågande tumme upp/ner kändes bra.)
 
Last edited:

Mickis

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2009
Ort
Stureby, Enskede
Hoj
Kawasaki zx6r
Jag måste instämma, härligt snygga bilder. Kom med på ett par stycken. Tack för att ni är där och förgyller våran körning med bilderna.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Betalar du skatt`??:yoparty
Japp, på tok för mycket :huvet

@Hoztic

Jepp, både jag och hojen jag klarade oss bra. Känns som om man åkt ett par varv i en torktumlare, kommer nog vara litet öm ett par dagar... Kraschpuck på höger sida gjorde det den skulle. Bortsett från smårepor på slipon, magkåpa, bromspedal och bromshandtag så var det bara pucken som tog skada.

Vad gäller den personliga utrustningen så kommer iaf hjälm att behöva bytas. Fick en örfil på höger sida av asfalten.

Tack till er fotografer i allmänhet. Och till Hoztic i synnerhet! (Din frågande tumme upp/ner kändes bra.)
Tur att det gick bra, med både dig å hojen! :) Jag kände mig lite maktlös där jag stog på fel sida å glodde :(

Kanonfina bilder, tack! Det var en härlig dag och du var inte alls i vägen. :)
Tackar! :)
Jag försökte iaf göra lite nytta också, jag sopade lite i kurvan uppe på krönet mellan två pass, det var lite väl mycket grus där.
 

HelenaSthlm

Pinglan
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Järfälla
Hoj
Ducati 749 Biposto
Fin fina bilder!!! =D

Åh, vad roligt med fotografer på plats som kan få så fina bilder!!!! Tack för det!:tummenupp
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top