Conseal
På avstånd är allt vackert
Riktigt snyggt gnutten ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så ja nu kanske det blev några bilder, mörbultad & fullt med rivmärken ja vad ska man säga Cef & jag hade fullt upp med att hålla groupies på avstånd för vi måste ju kunna fota också!![]()
Jobbigt ljus i just högeböjen efter rakan gjorde att en del bilder blev skit men men 1:a ggn jag fotar på tuvängen så det får bli som det blev så hoppas på bättre nästa gång!
EDIT: Resten ligger här helt oredigerade både bra & dåliga så det är bara att leta upp era/er bild & ladda ner då bilderna inte blev så bra som jag hoppats!
Obs ca 670st
http://tlphoto.zenfolio.com/p956154287/
Några bilder har jag tagit bort där regnumret visas orkade inte redigera men PM om ni vill ha just på er hoj. Det är på en ktm640, ktm motard, ducati rosa/röd, röd/svart m gult kåpglas, husaberg, superduke samt en stor bmw cruiser alla i varierande kvalite men föröker kolla efter den bästa!
Några bilder har jag tagit bort där regnumret visas orkade inte redigera men PM om ni vill ha just på er hoj. Det är på en ducati rosa/röd, röd/svart m gult kåpglas alla i varierande kvalite men föröker kolla efter den bästa!
Ha ha ha nu är du inte ärlig!![]()
Skitbra cEf, jag laborerade lite väl mkt med olika tider men får skärpa mig till nästa gång. Blir ju riktigt bra när du stod & fotade ner i högerböjen!
Jag bor ju in vackra Nykvarn,,nära som bara den att åka till Tuvängen och fota lite. När är det körningar där?
/WP
Vilka läckra bilder att studera sin körstllning på![]()
Ni verkar ha haft kul på Tuvis i lördags.
Jag fick "plåga" mig igenom torsdagen och fredagen på Gelleråsen och lördagen på Sviestad i stället![]()
om 2 veckor igen![]()
Så den 6 sep är det körning? Vilka anordnar och vilka får köra? Kostar mm mm
Tack för svaret
/WP
BMW-klubben anordnar .. alla som får plats får köra (typ) Kosta lite om du är med i bmw-klubben lite mer om du är med i smc och lite mer om du inte är medlem i någon av nämnda.
Minnet sviker men jag tror det var 100 för bmw, 150 för smc och 200 för övdiga ... typ ... eller![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |