Håll till godo alla GoKart-åkare.
Det var en svettig dag men kul var det.
Hälsn 207cm
Det var en svettig dag men kul var det.
Hälsn 207cm
Bifogat
-
DSC00795.JPG216.5 KB · Visningar: 32 -
DSC00796.JPG224.5 KB · Visningar: 34 -
DSC00800.JPG211.5 KB · Visningar: 43 -
DSC00801.JPG210.2 KB · Visningar: 40 -
DSC00803.JPG215.1 KB · Visningar: 38 -
DSC00723.JPG218.5 KB · Visningar: 41 -
DSC00721.JPG201 KB · Visningar: 40 -
DSC01368.JPG215.7 KB · Visningar: 65