Bilder: Tuvängen 090509

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Morgontrött och sen ut men det blev några bilder på tuvis .. mycket skräp men lite halvbra bilder kom också med .... de finns HÄR!! :banana

Smakprov såklart ...

DSC_5962.JPG

DSC_6301.JPG

DSC_6303.JPG

DSC_6310.JPG

DSC_6313.JPG

DSC_6326.JPG

Många motardåkare som fäller ut benet precis som cross åkare. Ser vanskligt ut eller ska det vara så?

Det var riktigt Kul att köra på gokartbana (första gången):tummenupp. Kul att man fastnade på några bilder också:). Dit måste man igen!.

Tack Conseal och Gubblasse, kanonbilder som vanligt:Bugar
Måste nog köra blå grupp i fortsättningen också, den nya västen är ju som klippt och skuren för att matcha fälgarna:D

Det var riktigt Kul att köra på gokartbana (första gången):tummenupp. Kul att man fastnade på några bilder också:). Dit måste man igen!.
Jag var där som åskådare och såg en kul moppe. Spetta i Gixxer-kläder! Var det din Fighter? Bra kört och cool look :tummenupp

Nice pics båda två, he he fick ni båda vara på banan tidigare då de var lite kinkiga när jag & ? var där förra året?

PS du kan f*n inte klaga på dålig skärpa på dina bilder nu så bra de är, så vad är nästa bortförklaring! :D

Last edited:
Nice pics båda två, he he fick ni båda vara på banan tidigare då de var lite kinkiga när jag & ? var där förra året?

PS du kan f*n inte klaga på dålig skärpa på dina bilder nu så bra de är, så vad är nästa bortförklaring! :D

Har aldrig upplevt att mani nte får vara på banan .. varselväst på bara.

Um .. bortförklaring var det .. dålig utrustning ... borde få mer utdelning tycker jag .. vill ha VR

Härliga leveranser! :tummenupp

Högre antal bilder per tillfälle... jag vet vad du menar, så kommer man alltid att känna. :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back