Bilder Tullinge raceway 050813

Gildemeister

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Ort
T-Län
Hoj
GSXR 750 -01, Jardine slipon, KN Filter och Power Commander
Lite bilder från Tullinge, lägger ut fler sen.

//Gm
 

Bifogat

  • Img_9093.jpg
    Img_9093.jpg
    141.4 KB · Visningar: 129
  • Img_9094.jpg
    Img_9094.jpg
    138.2 KB · Visningar: 114
  • Img_9097.jpg
    Img_9097.jpg
    141.1 KB · Visningar: 182
  • Img_9148.jpg
    Img_9148.jpg
    140.6 KB · Visningar: 142
  • Img_9147.jpg
    Img_9147.jpg
    141 KB · Visningar: 120
  • Img_9146.jpg
    Img_9146.jpg
    126 KB · Visningar: 110
Last edited:
ett gäng bilder till
 

Bifogat

  • Img_9151.jpg
    Img_9151.jpg
    140.3 KB · Visningar: 90
  • Img_9150.jpg
    Img_9150.jpg
    137.8 KB · Visningar: 100
  • Img_9149.jpg
    Img_9149.jpg
    140.9 KB · Visningar: 123
  • Img_9152.jpg
    Img_9152.jpg
    140.7 KB · Visningar: 88
  • Img_9183.jpg
    Img_9183.jpg
    141.1 KB · Visningar: 153
  • Img_9219.jpg
    Img_9219.jpg
    141.4 KB · Visningar: 146
sista bilderna men jag lägger ut en länk till alla bilder.

//Gm
 

Bifogat

  • Img_9107.jpg
    Img_9107.jpg
    125.8 KB · Visningar: 143
  • Img_9123.jpg
    Img_9123.jpg
    140.4 KB · Visningar: 126
  • Img_9128.jpg
    Img_9128.jpg
    140.9 KB · Visningar: 162
  • Img_9141.jpg
    Img_9141.jpg
    126.8 KB · Visningar: 154
trille skrev:
hmm... har aldrig förstått mig på rattlåsracing!!!!

Trille, vad gör du då i dragracing-forumet?

Gildemeister, tackar för fotona... men lixom, en gathoj som kör i Super Pro Street Bike - är det nåt att fota, egentligen? :D

Fast kul är det! Speciellt i första elimineringsrundan när jag hade fepplat på wasten och fick lite mer pulver än jag räknat med. Hjulade bort mig men var bara 0.02 sekunder efter i mål.
 
Last edited:
Gildemeister skrev:
Vad menar du?

Bilderna är inte från den 13 (lördag) utan från den 14 (söndag).

Aha, jag trodde du visste att det var jag som körde den blå/vita gsxr'en. Jag ställde mest upp som utfyllnad och få chans att trimma in/maxa den lilla 740-turbon. Torsk med (bara) 0.02 sekunder.
 
andersbrink skrev:
Aha, jag trodde du visste att det var jag som körde den blå/vita gsxr'en. Jag ställde mest upp som utfyllnad och få chans att trimma in/maxa den lilla 740-turbon. Torsk med (bara) 0.02 sekunder.


visste och visste, antog att du skulle vara där. Speakern sa ditt namn, var bara att slita upp kamernan och plåta lite. Har ingen koll på dina hojar och vilka klasser dom hör hemma i osv, kul var det att se dig i aktion iaf.

Mvh
Gm
 
Mitt riktiga långsvingade och slickade chassi står i ladan och väntar på omvårdnad. Nästa säsong går det lite fortare. Lunda på Torsdag kväll?
 
andersbrink skrev:
Mitt riktiga långsvingade och slickade chassi står i ladan och väntar på omvårdnad. Nästa säsong går det lite fortare. Lunda på Torsdag kväll?

Ahhhh ok... tyckte att den du körde hade lång sving men va fan... allt är ju relativt :)
Inge Lunda för min del, nu är det slut på utflykter, ska ju till ringen om 11 dagar, man får ju dra ner lite på utflykterna. Däck är dyrt.

//Gm
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top