BILDER: Triumph 675, S3, Bonneville

Grymma bilder.
Vill du ha en guld 675:a med kolfiber lull så är jag där på två röda :)

riktigt jävla skitcoola bilder !! :tummenupp:tummenupp

nu blev jag ju ännu mer sugen på en street 3:a :huvet:D

Skitsnygga bilder, men jag tycker dock att HDR-effekten är för stor för att det svarta i bilderna ska fungera riktigt bra.

Jag har som sagt inte använt hdr, alla är singelexponering. Svärtan kontra skuggor är ju alltid knepigt och jag vill ha så mycket detaljer som det går

Sjukt j-vla bra bilder!! Men...uhm...det är en Thunderbird ;)
Kan jag få kopior på min café räser?

Kul att du ville plåta!!

/Andreas

Nu avslöjar jag trollkarlens hemligheter... :D
Sjukt grymma bilder, jag är djupt imponerad! :tummenupp

Och tack, såklart! :Bugar
Skottens gam-trajja blev riktigt vacker... :tåriögat :)

Och den här bilden togs med en eeehhh.... mobilkamera, bländare eeehhmm... äh. :rolleyes:

Bifogat

• oljekyld in action.jpg
    oljekyld in action.jpg
    51 KB · Visningar: 81
Kunde först satsa några slantar på att det var HDR men kör du med 4 blixtar förstår jag varför himlen inte blev överexponerad :) Snygga bilder för övrigt. Jag är lite nyfiken vad du har för utlösare till blixtarna? Jag köpte nån radiosändare men råkar man ha armen ivägen och står mer än 1 meter från mottagaran slår inte blixten av.. jävla skräp..

Thunderville, Bonnebird, alla trajjor har ju samma motor och ser likadana ut :D Alla inblandade kan skicka sina mailadresser till mig så kommer det bilder på posten.
Radiostyrningen ska man inte snåla på, jag kör med Elinchrom Skyport-system, funkar upp till runt 100 meter och är idiotsäkert. Min 7d har inbyggd infraröd sändare så man kan fjärrstyra ex-blixtar men infraröd styrning är inte direkt pålitlig iom att alla enheter måste se varandra och i solljus funkar det inte direkt bra. Så, radio it is!

Thunderville, Bonnebird, alla trajjor har ju samma motor och ser likadana ut :D Alla inblandade kan skicka sina mailadresser till mig så kommer det bilder på posten.
Radiostyrningen ska man inte snåla på, jag kör med Elinchrom Skyport-system, funkar upp till runt 100 meter och är idiotsäkert. Min 7d har inbyggd infraröd sändare så man kan fjärrstyra ex-blixtar men infraröd styrning är inte direkt pålitlig iom att alla enheter måste se varandra och i solljus funkar det inte direkt bra. Så, radio it is!

Riktigt snygga bilder! Men Bonnien är ju tvåcylindrig och T-birden trecylindrig! ;)

Ska du fota fler trajjor så har jag en lagom moddad röd Thruxton till förfogande! Hör av dig i så fall!

/Charlie

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...