Bilder Trafikövning Sviestad 25/6?

Massa bilder på andra i min grupp (medel), men inte en enda på mig trots att jag släppte fältet för att få fritt spår så att jag kom helt utan linslus-konkurrens :(!

Massa bilder på andra i min grupp (medel), men inte en enda på mig trots att jag släppte fältet för att få fritt spår så att jag kom helt utan linslus-konkurrens :(!

Jag är ledsen, men ibland får jag man inte med allt i min kamera! Men jag ska skärpa mig till nästa gång det körs hoj på Sviestad.

Jag är ledsen, men ibland får jag man inte med allt i min kamera! Men jag ska skärpa mig till nästa gång det körs hoj på Sviestad.

Ingen kritik, tråkigt bara.. Jag får aldrig några kort :(

Men det var ju flera som fotade.. NÅN måste ju råkat klicka lite när jag åkte förbi ;)

Ingen kritik, tråkigt bara.. Jag får aldrig några kort :(

Men det var ju flera som fotade.. NÅN måste ju råkat klicka lite när jag åkte förbi ;)

Skönt att höra att det inte var kritik, det lät nästan som det. Men du åker väl inte på banan för att bli fotad?
Vi kan lösa det iaf! Du bor väl i norrköing? Säg till så tar vi en tur och jag tar med mig kameran så kan du få hur mycket bilder du vill. :)

Skönt att höra att det inte var kritik, det lät nästan som det. Men du åker väl inte på banan för att bli fotad?
Vi kan lösa det iaf! Du bor väl i norrköing? Säg till så tar vi en tur och jag tar med mig kameran så kan du få hur mycket bilder du vill. :)

Ere sant? :banana

Du råkar inte va bokad till Kinnekulle i helgen annars :tungan

Det jag sååå gärna vill ha är nån schysst bild när man vågar ligga på lite, som på bana. Är för mån om att fylla 40 för att våga åka så på gata.. Men med rätt "avlyst" sträcka så :tummenupp!

Om inte annat är det alltid nice att åka hoj!

ja, det är sant! :)

Det finns massor med schyssta ställen man kan köra på t.ex ute vid löfstadslott, fina landskap och kurvig väg. Men vi får ta det tidigast nästa vecka. Jag drar till västerås imorgon, jag ska på Power meet. Törs man skriva det här?! :)

Annars har jag nog tänkt att fota på sviestad nästa körning, kommer dock inte ihåg när den är.

Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är :)

En svart Speed Triple i snabba gruppen efterlystes såg jag så här kommer det några på den. Skicka emailaddress så kan jag maila originalbilderna!

Bifogat

• triumph1.JPG
    triumph1.JPG
    202 KB · Visningar: 74
  • triumph2.JPG
    triumph2.JPG
    222.7 KB · Visningar: 69
  • triumph3.JPG
    triumph3.JPG
    208.8 KB · Visningar: 68
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är :)

fina bilder, orange zx10-a? eller lägg upp det som finns:tummenupp

Jag var också nära att åka med i krachen. Någon av er åkte kana några meter framför mitt hjul. Så jag så allt från första parkett. Såg ganska otäckt ut.
Jag hade visst turen att hamna på bild i alla fall. Ser som vanligt ut som värsta touringåkaren :) .

Inget touringåka här inte ;)

Bifogat

• DSC00857.JPG
    DSC00857.JPG
    229.7 KB · Visningar: 74

fina bilder, orange zx10-a? eller lägg upp det som finns:tummenupp

Tyvärr inget på dig...

Var är Cagivan?? ;)

Bifogat

• DSC00836.JPG
    DSC00836.JPG
    222.2 KB · Visningar: 66

Bifogat

• DSC00822b.JPG
    DSC00822b.JPG
    196.4 KB · Visningar: 93
  • DSC00823.JPG
    DSC00823.JPG
    217.2 KB · Visningar: 83
Blåvit Gixxer K3 med tillhörande blåvit köttbulle som aggerade bromskloss i snabba gruppen?

/R

Fina bilder! :tummenupp

Forsatt lägga upp bilder så har vi tillsammans säkert fått bilder på hela startfältet!

Wohoo.. Visste att det fanns fler kameror på plats!!

Fick du nån bild på svart CBR600 ratbike-edish, svart hjälm, svart visir och fult tribalskinnställ i vingliga kurvor :gnissla?

Släppte fältet och höll mig för mig själv på bananen för det mesta!

snälla snälla snälla...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...