Har du ingen bild på en svart street tripple i snabba gruppen?
tyvärr har jag inte det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du ingen bild på en svart street tripple i snabba gruppen?
Massa bilder på andra i min grupp (medel), men inte en enda på mig trots att jag släppte fältet för att få fritt spår så att jag kom helt utan linslus-konkurrens!
Jag är ledsen, men ibland får jag man inte med allt i min kamera! Men jag ska skärpa mig till nästa gång det körs hoj på Sviestad.
Ingen kritik, tråkigt bara.. Jag får aldrig några kort
Men det var ju flera som fotade.. NÅN måste ju råkat klicka lite när jag åkte förbi![]()
Skönt att höra att det inte var kritik, det lät nästan som det. Men du åker väl inte på banan för att bli fotad?
Vi kan lösa det iaf! Du bor väl i norrköing? Säg till så tar vi en tur och jag tar med mig kameran så kan du få hur mycket bilder du vill.![]()
Annars har jag nog tänkt att fota på sviestad nästa körning, kommer dock inte ihåg när den är.
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är
fina bilder, orange zx10-a? eller lägg upp det som finns![]()
Jag var också nära att åka med i krachen. Någon av er åkte kana några meter framför mitt hjul. Så jag så allt från första parkett. Såg ganska otäckt ut.
Jag hade visst turen att hamna på bild i alla fall. Ser som vanligt ut som värsta touringåkaren.
Inget touringåka här inte![]()
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är
fina bilder, orange zx10-a? eller lägg upp det som finns![]()
Tyvärr inget på dig...
Ja, då jag var en av de som inte fick plats på banan tog jag och lekte med kameran istället. Är inte vän med kameran än och det var första gången jag tog kort på objekt som rörde sig fort så ni får ta dem för vad de är![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |