Bilder Tokholm Nationaldagsrunda 6 juni 2005

*DanTheMan* skrev:
E det bara jag som tycker att Freddes röv på bild 2 e snyggare :va
Btw så står det en jävligt sexig kille i kiosk-kön i rött-svart-vitt skinnställ.
Du menar den här lurven? :)

Bifogat

• inaction.JPG
    inaction.JPG
    118.2 KB · Visningar: 179
P@trik skrev:
Killen med glassbilen gjorde väl en förmögenhet när han mötte er.. :hihi

När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten :7peta ) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas... :D och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten... :hihi :( :lol

/B

benkar skrev:
När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten :7peta ) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas... :D och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten... :hihi :( :lol

/B
Den var skön Benkar!
Vi försökte oss på samma gruppköpstrick i sann SH- anda när vi skulle tanka 28 hojar på samma mack. Tyvärr föll det på att vi inte kunde enas om oktantalet.... :rolleyes:

Hälsningar till alla hojbröder o hojsystrar som precis som vi firat vår Nationaldag ute på vägarna! :tummenupp

P.S. Ser väldigt få svenska flaggor men mycket jeansarseln... D.S. :hihi

Kul att ni kunde köra hoj idag! Här "ute på landet" har det regnat hela dagen..... :huvet

Biifer skrev:
Grävde lite och lyckades hitta lite hojbilder också; tänka sig :rolleyes:
Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bild :)

Bifogat

• vaxholm_biifer.JPG
    vaxholm_biifer.JPG
    108.8 KB · Visningar: 123
sandstream skrev:
Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bild :)
Fick med dig också, med glass o allt.

Om det är någon som vill ha bilderna i större format så skicka ett PM med en epost adress så mailar jag över bilden/bilderna. Dom är på 1Mb/st så dom ryms inte här på SH.

Bifogat

• Glass.JPG
    Glass.JPG
    131.5 KB · Visningar: 216
Biifer skrev:
Fick med dig också, med glass o allt.
Rackarns vilken snygg kille :hoppa
Hade jag vetat att det var plåtning på g hade jag fixat frisyren :hihi

Hoppas Valmers ser bilden, han gillar oss som åker med tröja utanpå stället :)

Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??

Mannen i gult/grått/svart skinnställ på sista bilden ser precis ut som den där killen som gjorde en stoppie in i en optikers skyltfönster för ett par år sen. Otroligt!

Mattias skrev:
Mannen i gult/grått/svart skinnställ på sista bilden ser precis ut som den där killen som gjorde en stoppie in i en optikers skyltfönster för ett par år sen. Otroligt!
Det är han! :hihi
Hur som helst är han en jäkel på att köra hoj :tummenupp

benkar skrev:

/B

Vi är med andra ord FÖR bra på skitsnack =)

Tackar för en supertrevlig runda Benke, allting gick ju som smort och inte en enda hoj i diket trots antal deltagare....
Jättekul att träffa så mycket nytt folk. :tummenupp

Kommer nog förbi på onsdag eventuellt.

Tåbbä skrev:
Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
För att skilja sig från kråmpråms-/på-köpet-maffian.
(Och för att reta alla de som vet bäst :hihi )

Fasiken, ser ut som att ha varit jävligt kul. Skulle vara najs att få ha varit med och fotat lite.

MikkE skrev:
Fasiken, ser ut som att ha varit jävligt kul. Skulle vara najs att få ha varit med och fotat lite.
Men köp en hoj då :fatta!
(Eller skaffa en brud som har egen ;) )

Maverick_ou812 skrev:
P.S. Ser väldigt få svenska flaggor men mycket jeansarseln... D.S. :hihi

Vet du hur en Svensk flagga ser ut efter "inspirerat tempo" mellan Kårsta och karby? :gnissla Högaktar vår väldigt vackra Svenska flagga :kär mer än att låta den bli söndertrasad av fartvinden... :tungan :7peta :fatta! ;)

Hursomhelst finfint, lite lätt uppladdning i Södern med er Nationaldagsrunda: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82919 och vår lilla Tokholms-runda, blir säkert något jättestort nästa år! :tuttar

/B

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP