Du menar den här lurven?*DanTheMan* skrev:E det bara jag som tycker att Freddes röv på bild 2 e snyggare
Btw så står det en jävligt sexig kille i kiosk-kön i rött-svart-vitt skinnställ.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du menar den här lurven?*DanTheMan* skrev:E det bara jag som tycker att Freddes röv på bild 2 e snyggare
Btw så står det en jävligt sexig kille i kiosk-kön i rött-svart-vitt skinnställ.
P@trik skrev:Killen med glassbilen gjorde väl en förmögenhet när han mötte er..![]()
Det är ju jag juBiifer skrev:Vaxholmsbilder:
1. mat är gott. Men vad är det i bakgrunden?
Den var skön Benkar!benkar skrev:När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas...
och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten...
![]()
![]()
![]()
/B
Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bildBiifer skrev:Grävde lite och lyckades hitta lite hojbilder också; tänka sig![]()
Fick med dig också, med glass o allt.sandstream skrev:Men vad skådar mitt norra öga, min pärla på bild![]()
Rackarns vilken snygg killeBiifer skrev:Fick med dig också, med glass o allt.
Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
Det är han!Mattias skrev:Mannen i gult/grått/svart skinnställ på sista bilden ser precis ut som den där killen som gjorde en stoppie in i en optikers skyltfönster för ett par år sen. Otroligt!
benkar skrev:När glassbilen närmade sig (med en tjej bakom ratten) så uppstod det inom några sekunder, i sann SH-anda, diskussioner om ett "gruppköp av glass", men föll på att vi inte kunde enas om vilken glass-sort det skulle gruppköpas...
och innan vi pratat ihop oss försvann glassbilen i horisonten...
![]()
![]()
![]()
/B
Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
För att skilja sig från kråmpråms-/på-köpet-maffian.Tåbbä skrev:Varför varför varför varför varför varför varför varför åker man med tröja utanpå stället??
Men köp en hoj dåMikkE skrev:Fasiken, ser ut som att ha varit jävligt kul. Skulle vara najs att få ha varit med och fotat lite.
Maverick_ou812 skrev:P.S. Ser väldigt få svenska flaggor men mycket jeansarseln... D.S.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |