Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaså var det DU som körde den fina röda Hondan med nummer 77. Körde om dig några gånger...guzzo skrev:Såg massa folk som stog efter bana och tog bilder?
Vart kan man få tag på dessa bilder? Vore kul att se sig själv lite..
Ex-cesium?DreeTman skrev:Hehe.... och det var jag med ex-cesium R6'an som ALLA körde om... hehe, men kul att se alla "kändisar" på banan...
![]()
Nyteknik skrev:Ex-cesium?![]()
twinner skrev:Förmodligen cecium..
http://www.motorhuset-nykoping.se/functions/view_image.asp?pId=22
Jörgens gamla.?
Nyteknik skrev:Jaså var det DU som körde den fina röda Hondan med nummer 77. Körde om dig några gånger...![]()
guzzo skrev:jo lite svårt att hänga med på rakan.. men 59.4 tycker jag är ganska bra för vara första gången
57,80 körde han så det är väl en fem sekunder?Chris Ash skrev:Exakt 3 sekunder från varvrekordet närmare bestämt, hur många sekunder ifrån 250-rekordet var Nyteknik?![]()
Det lät gott när du slog på duktigt med gas ur Bergskurvan.guzzo skrev:jo lite svårt att hänga med på rakan.. men 59.4 tycker jag är ganska bra för vara första gången
Känns som det är lättare att köra 56 med en 125 racer än 52 med en 250 dito. Eller?Chris Ash skrev:Exakt 3 sekunder från varvrekordet närmare bestämt, hur många sekunder ifrån 250-rekordet var Nyteknik?![]()
Det säger du bara för att försvara dig själv.Nyteknik skrev:Känns som det är lättare för en genomsnittligt snabb amatör att köra 59 med en 125 racer än 52 med en 250 dito. Eller?
Självklart. Jag är besviken att jag inte är snabbare med min nya lättkörda Honda än den förra äldre och lynniga Yamahan. Jag ska montera ett 38- eller 39-drev bak istället för det nuvarande 37 så att jag får acceptabelt knuff ut ur Torparn och Bergskurvan. Om jag inte kommer ner på 56 eller helst en hög 55 i år så...Goodstuff skrev:Det säger du bara för att försvara dig själv.![]()
Men va fan, har du gått och köpt ner dig?DreeTman skrev:Hehe.... och det var jag med ex-cesium R6'an som ALLA körde om... hehe, men kul att se alla "kändisar" på banan...
![]()
Omöjligt!Ninjaboy skrev:Det lät gott när du slog på duktigt med gas ur Bergskurvan.
Nyteknik skrev:Känns som det är lättare att köra 56 med en 125 racer än 52 med en 250 dito. Eller?
sandstream skrev:Omöjligt!![]()
Goodstuff skrev:Passa dig så att du inte åker ut ur Racingforumet.![]()
Det är nog så att du inte förstår att uppskatta livets goda.
Chris Ash skrev:Är det bara jag som anser att tvåtaktsracer har en egen personlighet inbakat i sitt ljud? Man kan stå inne i depån och nicka igenkännande åt en fullkittad ex-VM hoj som är bestyckad precis på gränsen med sitt sylvassa ondskefulla ljud, eller åt det moderata lite mer mellanregisterbetonade ljudet från en relativt orörd Honda RS. Eller det drönande basljudet från någon som shortshiftar och kör fett. Ingen hoj är den andra lik.
När en fyrtakts radfyra kommer förbi så står man snarare där helt kall över det torra ljudet från en av tusentals massproducerade hojar utan själ.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |