bilder... Sviestads träningen?

guzzo

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Fiddy Exxo
Såg massa folk som stog efter bana och tog bilder?

Vart kan man få tag på dessa bilder? Vore kul att se sig själv lite..

Hehe.... och det var jag med ex-cesium R6'an som ALLA körde om... hehe, men kul att se alla "kändisar" på banan...
:tummenupp

Vart lite ledsen när jag hörde att den var såld. Var lite halvsugen på den. Men men. Drog dig ju på rakan ändå och så slipper jag allt mek. Du kan ju omöjligt ha dragigt fullt i så fall borde du ju tagigt mig trots lägre utgångshastighet ur torparn.

Körde den svart/gula r6:an.

Nyteknik skrev:
Jaså var det DU som körde den fina röda Hondan med nummer 77. Körde om dig några gånger... :tungan

jo lite svårt att hänga med på rakan.. men 59.4 tycker jag är ganska bra för vara första gången

guzzo skrev:
jo lite svårt att hänga med på rakan.. men 59.4 tycker jag är ganska bra för vara första gången

Exakt 3 sekunder från varvrekordet närmare bestämt, hur många sekunder ifrån 250-rekordet var Nyteknik? ;)

Nyteknik skrev:
Känns som det är lättare för en genomsnittligt snabb amatör att köra 59 med en 125 racer än 52 med en 250 dito. Eller?
Det säger du bara för att försvara dig själv. :tungan

Goodstuff skrev:
Det säger du bara för att försvara dig själv. :tungan
Självklart. Jag är besviken att jag inte är snabbare med min nya lättkörda Honda än den förra äldre och lynniga Yamahan. Jag ska montera ett 38- eller 39-drev bak istället för det nuvarande 37 så att jag får acceptabelt knuff ut ur Torparn och Bergskurvan. Om jag inte kommer ner på 56 eller helst en hög 55 i år så...

:gråta

DreeTman skrev:
Hehe.... och det var jag med ex-cesium R6'an som ALLA körde om... hehe, men kul att se alla "kändisar" på banan...
:tummenupp
Men va fan, har du gått och köpt ner dig?
Vad hände med din R1000?
Ninjaboy skrev:
Det lät gott när du slog på duktigt med gas ur Bergskurvan.
Omöjligt! :fatta!

Nyteknik skrev:
Känns som det är lättare att köra 56 med en 125 racer än 52 med en 250 dito. Eller?

Jag har ingen aning men det lär inte skilja otroligt mycket på toppförarna i 125 mot de i 250. Vad är varvrekordet på en 250? Maaranen har kört nån snorlåg 52 va? Så bra har nog ingen i 125 varit, men en låg 56 i 125 motsvarar säkert en hög 52 i 250.

Jag tror tex att du hade fått jobba hårt för att knäcka minuten på guzzos hoj.

Goodstuff skrev:
Passa dig så att du inte åker ut ur Racingforumet. :ajjabajja ;)
Det är nog så att du inte förstår att uppskatta livets goda.

Är det bara jag som anser att tvåtaktsracer har en egen personlighet inbakat i sitt ljud? Man kan stå inne i depån och nicka igenkännande åt en fullkittad ex-VM hoj som är bestyckad precis på gränsen med sitt sylvassa ondskefulla ljud, eller åt det moderata lite mer mellanregisterbetonade ljudet från en relativt orörd Honda RS. Eller det drönande basljudet från någon som shortshiftar och kör fett. Ingen hoj är den andra lik.

När en fyrtakts radfyra kommer förbi så står man snarare där helt kall över det torra ljudet från en av tusentals massproducerade hojar utan själ.

Chris Ash skrev:
Är det bara jag som anser att tvåtaktsracer har en egen personlighet inbakat i sitt ljud? Man kan stå inne i depån och nicka igenkännande åt en fullkittad ex-VM hoj som är bestyckad precis på gränsen med sitt sylvassa ondskefulla ljud, eller åt det moderata lite mer mellanregisterbetonade ljudet från en relativt orörd Honda RS. Eller det drönande basljudet från någon som shortshiftar och kör fett. Ingen hoj är den andra lik.

När en fyrtakts radfyra kommer förbi så står man snarare där helt kall över det torra ljudet från en av tusentals massproducerade hojar utan själ.

Haha, du är ju fan inte klok nånstans.
:lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey