Bilder Sviestad RR-träning 2006-06-13

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Var ute och fotade lite samtidigt som jag satt flaggvakt idag på RR-träningen. Några bilder finns i denna tråd. För fler bilder kolla sidan på mypix. Länk nedan. Det är förminskade bilder till 800x533 jag lägger upp. Jag har inte mer än grovsållat undan de bilder som var helt katastrof. Väldigt skiftande kvalitet på bilderna. Leker för att lära mig kameran och få bra vinklar. Lyckade kort ser jag som ren bonus för stunden. Originalstorlek finns om nån fastnar för nåt kort och ber riktigt snällt.

Kommentera i tråden om ni hittar kort ni gillar. Återkoppling är alltid skoj.

Fler bilder på: http://www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOORIRONNQQ

Bifogat

• IMG_1244.jpg
    IMG_1244.jpg
    116.2 KB · Visningar: 82
  • IMG_1389.jpg
    IMG_1389.jpg
    111.6 KB · Visningar: 129
  • IMG_1457.jpg
    IMG_1457.jpg
    131.9 KB · Visningar: 70
  • IMG_1467.jpg
    IMG_1467.jpg
    132.2 KB · Visningar: 70
Fint, men jag var med på för få. :narcissistisk

Edit: Vilken stil, vilken grace!

Edit igen: Jag lyckades göra bilden klickbar för större version. :1337_h4xx0r

Så ska de tas, Fulkawworna. På yttern. :)

JMOMGQMQEMQME8.jpg

Mattias skrev:
2234993 Fint, men jag var med på för få. :narcissistisk

Edit: Vilken stil, vilken grace!

...

Bildens sammansättning har något ruggigt över sig. Jag tittade på den en halv sekund och fick en megaflashback till den klassiska MattiasskjutsarCralle-bilden.

Jag skulle verkligen vilja bo närmre Linköping. Kanske också skulle skaffat ett Linköpingsragg när jag skaffa nytt senast. Sviestads-träningarna framstår alltid som det trevligaste, roligaste man kan göra....

Jaja, vad är väl en kväll på Sviestad...

Chrille skrev:
2235468 Bildens sammansättning har något ruggigt över sig. Jag tittade på den en halv sekund och fick en megaflashback till den klassiska MattiasskjutsarCralle-bilden.

Jag skulle verkligen vilja bo närmre Linköping. Kanske också skulle skaffat ett Linköpingsragg när jag skaffa nytt senast. Sviestads-träningarna framstår alltid som det trevligaste, roligaste man kan göra....

Jaja, vad är väl en kväll på Sviestad...

Den är äkta, till skillnad från skjutsbilden. Det gick fint när det väl gick igår. Det var asroligt!

Mattias skrev:
2235479 Den är äkta, till skillnad från skjutsbilden. Det gick fint när det väl gick igår. Det var asroligt!

Nu har ju min närvaro på sajten varit rätt rubbad de sista åren men jag kan in te låta bli att undra vad som skett. Så in i h-e anti som du var iden med en ren banhoj för tre-fyra år sen... "...30 mil med släpkärra för en timmes körning..." osv

Någon typ av uppenbarelse??

Chrille skrev:
2235535 Nu har ju min närvaro på sajten varit rätt rubbad de sista åren men jag kan in te låta bli att undra vad som skett. Så in i h-e anti som du var iden med en ren banhoj för tre-fyra år sen... "...30 mil med släpkärra för en timmes körning..." osv

Någon typ av uppenbarelse??

Well... det var tio år sen jag gjorde nåt sånt här i nån större omfattning. Man glömmer det tråkiga och minns det roliga. Än så länge gör det mig inget att åka bilåsläp i två och en halv timme, men det kommer nog att äta min själ såsmåningom.

Mattias skrev:
2235541 Well... det var tio år sen jag gjorde nåt sånt här i nån större omfattning. Man glömmer det tråkiga och minns det roliga. Än så länge gör det mig inget att åka bilåsläp i två och en halv timme, men det kommer nog att äta min själ såsmåningom.

Damn! We are getting old....

Till och med sporthoj.com börjar bli gammalt om man ser till när vi först började med de här diskussionerna....

Swedie skrev:
2235551 jag rundade oxå en 06 R6 på yttern i torparn så jag själv fick rysningar. :banana :hihi
Du körde grymt fint det jag såg. Impregnerande!
Köra om på yttern är kul, jag gör det inte så ofta iofs. :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...