Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
magnus_moss skrev:Det var sköööööööööööönt!!!!!!!!!!
En verkligt fin dag tycker jag!![]()
Mad Moose skrev:Hehe före DQ, men var tog Jorpes o en hel del andra vägen?
Var det många som gick omkull?www.stcc.se sedan Resultat-MC Super Stock så har du allt.fezt skrev:Lånar tråden lite...
Kan nån hosta upp en resultatlista, eller en länk??
![]()
Torkel skrev:Ajdå, antar att Filip Backlund vurpade, missade ju precis racet på TV'n i går!Var det många som gick omkull?
Måste kännas skönt för Micke att få klippa sig till slut, vet en till här på forumet som har gjort samma överenskommelse med sig själv men har betydligt längre hår, hehe...
De har bara lagt upp 21 pers på resultatlistan? Var e resten?Torkel skrev:www.stcc.se sedan Resultat-MC Super Stock så har du allt.

De övriga kraschade eller bröt loppet av andra orsakerfezt skrev:De har bara lagt upp 21 pers på resultatlistan? Var e resten?![]()
Ajdå... de va många, Konstigt att de inte var med som DNF (did-not-finish)rust29 skrev:De övriga kraschade eller bröt loppet av andra orsaker
Dags att skaffa en jättemätare från biltema, jag lider med dig och om du vill kan du lägga skulden på mig som inte kunde lökmecka åt dig denna helg, fy skäms på mig... allt är mitt fel, skicka faktura på reparationskostnaderna.jorpes skrev:blev inge bra. Man skall akta sig för PSI... Jag skyller allt på Bush! Det skall vara metriska enheter på alla världens tryckmätarinstrument, inte PSI!!!!
GSXR1100R skrev:Dags att skaffa en jättemätare från biltema, jag lider med dig och om du vill kan du lägga skulden på mig som inte kunde lökmecka åt dig denna helg, fy skäms på mig... allt är mitt fel, skicka faktura på reparationskostnaderna.
/L.Ökmecken
jaja... Bitte! Skall genast till Beltema o köpa mätare som e stor som en Ikea köksklocka...Bra där, då slipper man oroa sig för fler PSI fadäser i framtiden, Biltemas moraklocka är stor och exakt, man äger i depån med en sådan mojängjorpes skrev:jaja... Bitte! Skall genast till Beltema o köpa mätare som e stor som en Ikea köksklocka...
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |