Bilder: Supermoto SM Lunda 17/8-08

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Släpade mig till Lunda trots regnet för att försöka fota. Det var inte det lättaste
med tanke på regnet samt befintligt ljus. Dessa bilder är helt orörda & direkt ifrån kameran hoppas de duger!

http://tlphoto.zenfolio.com/p659243386/!

Kryssa i shooting info om ni vill ha tider-bländare samt ISO!

En liten provbild!

adnq6v.jpg
 
Last edited:
Ja det var en kanon bild synd bara att det var nånot blått skräp på linsen :tummenupp
 
Nice Gnutten,,du var tapper som åkte dit :) får hoppas på bättre väder på onsdag på Barkis
 
Snyggt ! :tummenupp

Kör du med autoiso ?


Jupp körde med bländarprio i slutet på tävlingen men körde även slutarprio men ändrade snabbt till bländarprio när det blev lite väl jobbigt med det mörka ljuset!

Väldigt svårt att få till det med fokuseringen, vill ju inte har för frysta bilder!:)
 
Snyggt! Lite bättre zoom än vad jag hade tillgång till (bra kamera, men med bara 18-55 objektiv så måste man riktigt nära :) ). Jag tog istället några filmklipp från de första S1- och S2-rejsen: http://irt.slu.se/tomk/sm/lunda080817.mpg (135MB)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top