Bilder: Supermoto Gröndal 29/8

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Hej

Det blev en hel del annat som behövde göras innan jag kunde gå igenom bilder. För de som orkar titta så har jag lagt upp lite bilder. Quad & 85cc lägger jag upp ikväll.

http://tlphoto.zenfolio.com/f750282621

Får be om ursäkt att det är få hopp & grusbilder, hittade en trevlig på 85cc.

24m88k3.jpg

Last edited:
Tack Hoztic

Nu är resterande på Quad & 85cc upplagda. Dock så hamnade fel vattenstämpel på dem så den stör lite. Välj Slideshow om ni vill se dem i större format eller klicka på någon bild för att klicka en gång till så kan ni bläddra så också.

Supersnygga bilder! :tummenupp Synd att man inte lyckades fastna på någon denna gången heller. Men kul att du tar bilder i Open också!

Supersnygga bilder! :tummenupp Synd att man inte lyckades fastna på någon denna gången heller. Men kul att du tar bilder i Open också!

Får försöka ta nästa gång, he he blir ett jäkla springande på banan för att få lite omväxlande bilder. Vad hade du för nummer?

Får försöka ta nästa gång, he he blir ett jäkla springande på banan för att få lite omväxlande bilder. Vad hade du för nummer?

#63 Men min hoj är så ful så det är väl därför du inte fotar mig ;) Gillar verkligen bild 13 trots att det inte är en actionbild så är den bara för grym!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT