[BILDER] Sturup Race Way 060702

Robz skrev:
2282825 Najs bilder :tummenupp
...men det viktigaste är ju att ta på Instruktörerna - Corben räcker inte :7peta
Du körde fan så fort så kameran inte hann med! :7peta
Next time dude!

CorbenDallas skrev:
2282839 Jodå! Du var så svettig den dan så jag vet inte om vi vågar se bilder på dig när det regnar innanför hjälmen :D

Men du har ju av ngn jävla anledning fastnat på bild...o FLERA bilder till o med!
Hur bär du dig åt? :va

:hihi

JKay skrev:
2278063
JKay RR #63 ERF Private Photografer :hihi

I´ll be there! :tummenupp
Just nu så ser det ut som om Missilen får rulla på Söndag, ta med dig linser för både spygrön & bajamajaturkos för säkerhets skull.

JKay skrev:
2283212 Du körde fan så fort så kameran inte hann med! :7peta
Next time dude!

Men du har ju av ngn jävla anledning fastnat på bild...o FLERA bilder till o med!
Hur bär du dig åt? :va

:hihi

du råka inte ha fått nån på mig :)

JKay: Jag ska köra på söndag, du får väldigt gärna fotta mig. Jag kör som Kårben, lungt och försiktigt, så lär inte bli några problem att fånga mig på bild :)

Zenit skrev:
2288304 du råka inte ha fått nån på mig :)

Jag har ett gäng på dig.
Kollar efter jobb! :tummenupp

Åsa skrev:
2288328 JKay: Jag ska köra på söndag, du får väldigt gärna fotta mig. Jag kör som Kårben, lungt och försiktigt, så lär inte bli några problem att fånga mig på bild :)

Hej du!
Ja, nu kommer problemet att jag har träff med ett kvinnligt kjoltyg :tuttar och kan inte komma.
Men nästa söndag så! Ja, förutsatt att du ska köra då....

Men det är klart..bjuder du mig på dejt så... :lol :rofl

GSXR1100R skrev:
2288253 Just nu så ser det ut som om Missilen får rulla på Söndag, ta med dig linser för både spygrön & bajamajaturkos för säkerhets skull.

Se svar ovan...men då UTAN dejt... :hihi

JKay skrev:
2288586 Jag har ett gäng på dig.
Kollar efter jobb! :tummenupp

:banana ska bli skoj

Åsa skrev:
2288328 JKay: Jag ska köra på söndag, du får väldigt gärna fotta mig. Jag kör som Kårben, lungt och försiktigt, så lär inte bli några problem att fånga mig på bild :)

kommer du nästa söndag osså? kan inte denna vecka men hade vat skoj o se en 250 in action så :)

JKay skrev:
Hej du!
Ja, nu kommer problemet att jag har träff med ett kvinnligt kjoltyg :tuttar och kan inte komma.
Men nästa söndag så! Ja, förutsatt att du ska köra då....

Men det är klart..bjuder du mig på dejt så... :lol :rofl
Klart, en däjt kan vi väl alltid fixa. Om bilderna blir bra såklart :) :hihi

Zenit skrev:
kommer du nästa söndag osså? kan inte denna vecka men hade vat skoj o se en 250 in action så :)
Osäker på om jag ska köra även nästa vecka, men annars har du ju Brink och Stefan Abrahamsson som kör som instruktörer, dom kör oxså 250.

Åsa skrev:
2289813 Klart, en däjt kan vi väl alltid fixa. Om bilderna blir bra såklart :) :hihi

Osäker på om jag ska köra även nästa vecka, men annars har du ju Brink och Stefan Abrahamsson som kör som instruktörer, dom kör oxså 250.

Klart mina bilder blir bra!! :7peta :tungan
Men vi får ta det next time.
Fast...går däjten åt helvete så kommer jag ner! (Kameran kommer att vara med oavsett :hihi ) :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP