willey skrev:2247498Hej
Fina bilder, Ondra om du har nån på mej kör en röd ducce 750ssie har rött/svart/vit stäl med en ogk hjälm med lila visir?
Nä du, tyvärr. Du har varit för snabb för kameran för att hinna fångas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
willey skrev:2247498Hej
Fina bilder, Ondra om du har nån på mej kör en röd ducce 750ssie har rött/svart/vit stäl med en ogk hjälm med lila visir?
Jag var Nummer 2 och ja han var komiskt kul att sexyx skrev:2247100Vajjert!
Själv fick jag beundra spektaklet som flaggvakt i torn 5.
Höjdpunkten var nog när Per G:sson blitzade gul grupp för att sedan med all rätt bli förflyttad.![]()
CeltaniC skrev:2247551Jag var Nummer 2 och ja han var komiskt kul att selät grymt nice med när han drog för bi mig
![]()
JKay skrev:2247555Vad körde han för ngt?
(JAAA...en hoj, det vet jag men vilken?)![]()
![]()
KetogaN skrev:2247936Ser ut som en kanonstart på fotandet!
Om jag får tycka så skulle jag skippat ramen du har på alla bilder, det känns lite amatör/färdigmall i photoshop.
Keep em coming!
/Karl
CorbenDallas skrev:2249257Det är givetvis helt galet att inte ha med en enda instruktör på bild!!!![]()
Fina bilder men om jag får gnälla lite så hade jag undvikit att ha två thumbnails. Blir ett jäkla klickande. Sen hade jag gärna sett bättre skärpa på den "större" bilden.
Är den förminskningen verkilgen gjord med Photoshop?
(eller är det meningen kanske?)
Bilderna annars är finfina! Kul med fler folk som fotar.![]()
Färg på skinn/hjälm och hoj?trollkarlen skrev:2249211Mera bilder, ja fanns inte me
/R
IXUS skrev:2250195øv øv jeg var heller inte med, kørte på en matsvart Honda cbr 600 med grå/hvid/svart swift stel, og svart shoei hjelm,,,,,,,,,, er jeg heldig??![]()
JKay skrev:2250649Nej, tyvärr....![]()
Du vart icke heldig idag.
Ska ner till Sturup nu på söndag med...då kanske jag lyckas fånga dig!
PGH skrev:2250661Är ingen körning då, men du kan ju åka ner ändå o plåta asfaltFör jag har väl inte missat ngt
![]()
Nästa arrangemang
Idag är det är 12 dagar kvar till Sturup Raceway, 2006-07-02
Amen Johnnyboy, du vet väl att jag alltid har rättJKay skrev:2250668Enligt en förare som var där så var det så. Jag vet inte. Får nog kolla kalendern......![]()
Nä, plåta asfalt vill jag inte!!
EDIT:
Hmm...du hade nog rätt......![]()
PGH skrev:2250682Amen Johnnyboy, du vet väl att jag alltid har rätt![]()
JKay skrev:2245626Visst tog jag fler! ca 110 för att vara mer exakt.
-dB skrev:2253518oj, du råkad inte få med mig, blå fireblade och blått skinnställ.
JKay skrev:2249706E du snäll så ska du få se en bild på dig när du håller genomgång. Lyckades dock inte fånga dig i racetillstånd på hoj.![]()
Ang. galleriet så är det inte jag som bestämt att det ska se ut så. Har ingen direkt kunskap om att bygga hemsidor utan det är ett färdigt script.
Ja, bilderna är förminskade i photoshop och det är meningen med lite sämre skärpa i Thumbs....
Tack för berömmet! Jag kommer att spendera mer tid där med min kamera!
Färg på skinn/hjälm och hoj?
Ngt som utmärker dig?
Måte ha referenser för att kunna spåra dig i arkivet.
Tanken är att försöka lägga thumbs av alla hädanefter med referensnummer. Måste bara "få till" efterarbetsrutinerna.![]()
-dB skrev:2253518oj, du råkad inte få med mig, blå fireblade och blått skinnställ.
CorbenDallas skrev:2254152Jag tar gärna genomgångsbilden!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |