[Bilder] Sturup 11 juli -10

Nja. Det är inte jag som har ett. Det är han den andra killen om också länkat här i tråden. Det ser fett ut.. 2.8 är det också.

Jag kör med samma prylar som förra året. Har bestämt mig för att inte köpa nåt nytt i år. Är fortfarande supernöjd med min nu 2 år gamla kamera. Det är nog rekord för jag har inte haft en kamera mer än 1.5 år tidigare.

Om inte jag misstar mig tror jag att du syftar på någon annan än P-son. För det är bara han som länkat till sina bilder här i den här tråden, förutom du. :mattias
Han körde bara med ett töntigt 15/40 (eller vad det nu heter!?). :7peta

Om inte jag misstar mig tror jag att du syftar på någon annan än P-son. För det är bara han som länkat till sina bilder här i den här tråden, förutom du. :mattias
Han körde bara med ett töntigt 15/40 (eller vad det nu heter!?). :7peta
Den andra fotografen med det feta objektivet var Micke H.
Ser inte ut som om han lagt upp sina bilder på hemsidan än. http://www.mphfoto.se

Kanonbra bilder Anders!
Till och med jag ser snabb ut. :tungan

Den andra fotografen med det feta objektivet var Micke H.
Ser inte ut som om han lagt upp sina bilder på hemsidan än. http://www.mphfoto.se

Ja! Stämmer.. jag har tappat bort hans namn nånstans i den grå massan i skallen.

Kanonbra bilder Anders!
Till och med jag ser snabb ut. :tungan

Tackar tackar! Som jag fick jobba med dina bilder i photoshop.. men det lönade sig ju! :glömdet

Nädå.. Dom är äkta! Det som impade på mig var att du härdade ut i skinnstället hela dagen.. Efter ett tag fick jag faktiskt knäppa upp en knapp i min linneskjorta.. Men inte du inte.. :Bugar

Vi hade en kompis på plats som tog bilder men det blev mest på oss, dock fastnade en KTM 450 (el 525?) på några bilder så om personen ifråga är intresserad så hör av dig så kan jag maila.

Någon som vet vem alla de andra fotograferna var? Tyckte det var en i varje kurva...
Eller var det bara jag som hade solsting o värmeslag... :brinnerup

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...