Bilder: Stockholm motorsport Games 2006

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Jag vet av det jag sett innan att dina bilder är kanonbra :tummenupp Tycker du lyckats bra med det objektivet du hade. Tänker på de där filurerna som knallade omkring med objektiv som såg ut som raketer & var så tunga att bära så fotografen hade springpojkar med sig som bar alla saker.

Övning ger färdighet.

Kör hårt MIkke.

*presspass råkkar* :fyllisar

MikkE skrev:
Press pass :)

Skulle vara kul om man fick lite kommentarer OM BILDERNA, inte snacka så mkt om hur showen var. Finns väl någon annan tråd om det?

Nu finns bilder även HÄR

Last edited:
Mattias skrev:
Jag hade nog känt mig tämligen r*vkn*llad om jag åkt från Sollefteå för det där. Hade jag dessutom betalat 350 spänn för biljetten hade jag varit färdig att strypa nån.

Det var hyfsat, men inte mer. Gå ner till korvkiosken och kolla när de lokala raggarna gör donuts med sina 240GL i snön så får du en motsvarande upplevelse. :)

Benägen hålla med Mattias, minst sagt glad att jag kom in på en gratisbiljett, det som bjöds på var inte värt tex 180-350 kr, i det läget (att jag köpt biljett själv) hade jag nog också strypt någon :4skrika

Men är fina bilder MikkE tagit! :)

/B

Chronic skrev:
Jag gick inte trots gratisbiljetter och 1 min till Globen. Man märkte redan på förhandsinformationen att de inte hade grejer att fylla ut ens halva tiden.

Minimoto? Gocart? Kom igen... Som Töreboda marknad fast där får man köra själv..

Jag gick pga 1 min till Globen å gratisbiljetter, det var ju vansinnigt dyrt om man skulle betala! Å som sagt, det var inte speciellt imponerande. Den enda som gjorde intryck var Mattis, riktigt läcker show med lite pyroteknik! :tummenupp Och för all del han med Bobcaten :)

MikkE skrev:
Press pass :)

Skulle vara kul om man fick lite kommentarer OM BILDERNA, inte snacka så mkt om hur showen var. Finns väl någon annan tråd om det?

Nu finns bilder även HÄR

Var skönt att se lite dåliga bilder med kass fokus. Blev deprimerad när jag bara såg dina superfina bilder först :)

Kommer inte helt överens med min fokus ännu och är avis på dina bilder

WestW skrev:
Var skönt att se lite dåliga bilder med kass fokus. Blev deprimerad när jag bara såg dina superfina bilder först :)

Kommer inte helt överens med min fokus ännu och är avis på dina bilder
Hehe, det var SVÅRT att fota i ljuset man fick. Och det var inte roligare när massa rök kom i vägen.

Haha, avis på mina bilder. Äsch då :)

Mattias skrev:
Jag hade nog känt mig tämligen r*vkn*llad om jag åkt från Sollefteå för det där. Hade jag dessutom betalat 350 spänn för biljetten hade jag varit färdig att strypa nån.

Det var hyfsat, men inte mer. Gå ner till korvkiosken och kolla när de lokala raggarna gör donuts med sina 240GL i snön så får du en motsvarande upplevelse. :)

jasså? tur man inte åkte då kanske.. trodde det där skulle kunna bli något riktigt roligt å se.. tur att ekonomin trytade ändå då.. :banana

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back